Gjest ikke vanlig nick i dag Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg er nybakt mamma og ønsker av div grunner å slutte å amme. Jeg lurer på hvordan jeg enklest og raskest mulig kan stoppe melkeproduksjonen. Har sluttet å amme og pumper bort melkesprengen. Er det noe annet jeg kan gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På sykehuset Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg fikk en tablett på sykehuset for å stoppe produksjonen,spørr helsesøster eller lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ammet ikke så lenge Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det er nok å trappe ned slik som du gjør og bare melker ut overskuddet som gir deg spreng. Du kan bruke en litt stram sportstopp så hjelper det også litt. Det er ikke nødvendig å bruke tabletter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bigbaloobabatzooba Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvor nybakt? Husk at de første 6 ukene med amming er viktigst og at du helst bør fullamme i hvert fall i 4 mnd! Hvorfor vil du slutte å amme? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke vanlig nick i dag Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvor nybakt? Husk at de første 6 ukene med amming er viktigst og at du helst bør fullamme i hvert fall i 4 mnd! Hvorfor vil du slutte å amme? Det har jeg mine personlige grunner for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.