Gå til innhold

Plutselig venner og godt forlikte?! ;p

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Våre smågutter, 1. og 3. trinn, skulle ikke følges til skolen i dag, ifm dem. Far gikk etter dem, og det var bra, for minsten er en sosekopp, som ikke kan klokka ;o)

Jeg skal hente minsten, tenkte jeg. Neida, størsten vil hente minsten (eget initiativ, de slutter samtidig), og minsten er skitfornøyd! Vel, det er dag to bare... Tror jeg tilfeldigvis er ved skolen når dagen slutter, jeg *s*

Jeg er vant til krangling blant disse to, men nå er de veldig enige. Store skolegutter samarbeider, og storesøsken bruker visstnok å hente yngre søsken, ifm ungene. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville latt dem gå sammen. De har det sikkert veldig koselig :-)

Ungene mine er i samme alder, men noen hadde prøvd å la 1. og 3. klassingen gå sammen og pga. de hadde så forskjellig gåtempo fungerte dette ikke. Disse har ganske lang vei å gå.

Så jeg vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det enda...

Det blir vel til at 3. klassingen går, mens lillemor blir hentet inntil vi får øvd litt mer på å ta trikken hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...