pus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei Jeg er ei jente på 35 år, med 2 barn på 5 år. Jeg er alenemor. Jeg eier en leilighet, har bil og sparepenger. Om 1 år begynner mine små på skolen. De har gått i barnehage fra de var 1 år. Jeg jobber ikke for øyeblikket. Så til saken: Jeg føler meg veldig rastløs. Jeg er dritt lei A-4 livet med alle forpliktelser og ansvar, og alt man "MÅ" og "BØR" gjøre/ eller ikke gjøre hele tiden. Jeg trenger forandring, kjenne litt mer frihet, opplevelser- og muligens å "rase" fra meg før jeg kan komme tilbake å faktisk sette pris på et A-4 liv. Tanken er at jeg faktisk har et valg- og muligheten til å gjøre noe med livssituasjonen! Og skal jeg gjøre noe, må jeg gjøre det NÅ! Tenkte å f.eks. leie ut leiligeten for 1 år, fullt møblert. Ta ungene ut av barnehagen. Bo noen måneder 1 sted, f.eks. i USA ( hvor jeg muligens har noen som kan hjelpe meg) og har flere steder å bo når jeg kommer hjem til Norge på besøk i ny og ne. Det jeg ønsker, og trenger innspill på, er om noen her har erfaring fra noe lignende, og/eller synspunkter mtp barna og hvordan innvirkning et slikt år kan ha på de!? Thanx!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.