Gå til innhold

Lage babymat selv

Gjest klok kone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Middag til småen her er:

1 potet

1 gulrot

1 dusk blomkål

1 dusk brokoli

Dette deler jeg opp i små biter og koker det godt. Halv time.

Noen ganger har jeg litt fiskepudding oppi.

(En ganske vanlig middag)

På Clas Olson har jeg kjøpt en oppdeler som lager perfekt str på poteten og gulroten. Små firkanter. Gjør det kjapere og enklere. Hvertfall for meg som hater å kjære opp de små bitene :)

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=16265208

Mitt tips til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag til småen her er:

1 potet

1 gulrot

1 dusk blomkål

1 dusk brokoli

Dette deler jeg opp i små biter og koker det godt. Halv time.

Noen ganger har jeg litt fiskepudding oppi.

(En ganske vanlig middag)

På Clas Olson har jeg kjøpt en oppdeler som lager perfekt str på poteten og gulroten. Små firkanter. Gjør det kjapere og enklere. Hvertfall for meg som hater å kjære opp de små bitene :)

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=16265208

Mitt tips til dere :)

Koker du blomkål og broccoli en halv time!? :o/ Da er det jo bare en guggete masse igjen av det? De har jo passe tyggemotstand for meg etter 2 min! For en baby holder det sikkert lenge med 4-5 min, alle næringsstoffene forsvinner jo også når du koker dem så lenge, for ikke å snakke om smaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koker du blomkål og broccoli en halv time!? :o/ Da er det jo bare en guggete masse igjen av det? De har jo passe tyggemotstand for meg etter 2 min! For en baby holder det sikkert lenge med 4-5 min, alle næringsstoffene forsvinner jo også når du koker dem så lenge, for ikke å snakke om smaken.

Putter de oppi helt til slutt, glemte kanskje å skrive det (?).. Har også med litt av kraften....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...