miia Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Savner mine semska lilla Mary Janes fra 90-tallet! *snufs* Savner 90-tallet generelt jeg da... Hehe... Var liksom der jeg passet best inn gitt... Men holder meg fast så godt jeg kan da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Haha, ja ikke sant? Kombinasjonen småblomstret og gummisåler som minner om traktordekk er så koko at det nesten blir...Søtt. Hvis man legger godviljen til;) Hehe, ja. Og jeg _antar_ de er søtere/tøffere (stryk det som passer) i størrelse 36 enn i min størrelse 40. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hehe, da de blir nok stumme av beundring. De tror allerede at jeg bor på et slott. Jeg må ha et par sånne, da blir jeg jo bare helt prinsesse vil-ikke:) ''De tror allerede at jeg bor på et slott.'' Jentene i barnehagen til sønnen din tror at du bor på et slott? Er det klesvanene dine eller den lille prinsen som har gitt dem dette inntrykket? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 ''De tror allerede at jeg bor på et slott.'' Jentene i barnehagen til sønnen din tror at du bor på et slott? Er det klesvanene dine eller den lille prinsen som har gitt dem dette inntrykket? Hehe, nei de har bare misforstått litt. Jeg inviterte dem på jobben min en gang, og bestemte at de skulle få lage seg nøkkelringer. Bare sånn for at de skulle få ha med seg noe hjem. Etter det har gjengen fortalt til venner og familie at mammaen til X bor i et digert rosa slott og lager nøkkelringer med gltter og strass på hele dagen. Alle ble svært imponert;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.