Gå til innhold

Dr. Martens til barn :)

miia

Anbefalte innlegg

Savner mine semska lilla Mary Janes fra 90-tallet! *snufs*

Savner 90-tallet generelt jeg da... Hehe... Var liksom der jeg passet best inn gitt... Men holder meg fast så godt jeg kan da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Haha, ja ikke sant? Kombinasjonen småblomstret og gummisåler som minner om traktordekk er så koko at det nesten blir...Søtt. Hvis man legger godviljen til;)

Hehe, ja.

Og jeg _antar_ de er søtere/tøffere (stryk det som passer) i størrelse 36 enn i min størrelse 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da de blir nok stumme av beundring. De tror allerede at jeg bor på et slott. Jeg må ha et par sånne, da blir jeg jo bare helt prinsesse vil-ikke:)

''De tror allerede at jeg bor på et slott.''

Jentene i barnehagen til sønnen din tror at du bor på et slott? Er det klesvanene dine eller den lille prinsen som har gitt dem dette inntrykket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''De tror allerede at jeg bor på et slott.''

Jentene i barnehagen til sønnen din tror at du bor på et slott? Er det klesvanene dine eller den lille prinsen som har gitt dem dette inntrykket?

Hehe, nei de har bare misforstått litt. Jeg inviterte dem på jobben min en gang, og bestemte at de skulle få lage seg nøkkelringer. Bare sånn for at de skulle få ha med seg noe hjem. Etter det har gjengen fortalt til venner og familie at mammaen til X bor i et digert rosa slott og lager nøkkelringer med gltter og strass på hele dagen. Alle ble svært imponert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...