Gjest sjøstjerna Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Sett at tenåringen ikke vil på klassetur og at godsnakking ikke nytter. Hva gjør man? Tvinger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Finne ut hvorfor h*n ikke vil? Er det en god nok grunn, ville jeg ikke brukt tvang.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til ni Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kvifor vil han ikkje på klassetur? Hadde ikkje nytta å tvinge mine, i alle fall. Då hadde dei satt seg ennå meir på bakbeina. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Finne ut hvorfor h*n ikke vil? Er det en god nok grunn, ville jeg ikke brukt tvang.. Hva er god nok grunn? Det å ikke ha lyst? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest når vår tenåring ikke hadde lyst Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Vi lagde en avtale her om at tenåringen dro med litt overtalelse, og at kunne ringe så skulle vi hente hvis ville hjem. Til min store overraskelse ville ikke tenåringen hjem, enda h*n holdt på å droppe hele turen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hva er god nok grunn? Det å ikke ha lyst? Jeg ville ikke tvingt om han ikke hadde hatt lyst nei. Men det kunne jo hende det var en konflikt med klassekameratene som kunne ordnes opp i FØR turen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Niesa mi (som egentlig er en svært oppvakt ung dame!) satte seg plent på bakbeina da de skulle på skoletur til sør-Polen (Hvite busser-opplegg tror jeg). Vi tantene satt lenge og snakket med jentungen og prøvde å få ut av henne hvorfor hun ikke ville og til slutt gikk det opp for oss at hun trodde de skulle til Sydpolen.... *Hehe* Samme jentunge nektet også å dra på konfirmasjonsleir da hun ikke hadde mer mascara igjen... Så tyn utav tenåringen en skikkelig grunn i alle fall, kanskje er det en misforståelse eller noe som kan ryddes opp i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Niesa mi (som egentlig er en svært oppvakt ung dame!) satte seg plent på bakbeina da de skulle på skoletur til sør-Polen (Hvite busser-opplegg tror jeg). Vi tantene satt lenge og snakket med jentungen og prøvde å få ut av henne hvorfor hun ikke ville og til slutt gikk det opp for oss at hun trodde de skulle til Sydpolen.... *Hehe* Samme jentunge nektet også å dra på konfirmasjonsleir da hun ikke hadde mer mascara igjen... Så tyn utav tenåringen en skikkelig grunn i alle fall, kanskje er det en misforståelse eller noe som kan ryddes opp i. *latterbrøøøl* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Niesa mi (som egentlig er en svært oppvakt ung dame!) satte seg plent på bakbeina da de skulle på skoletur til sør-Polen (Hvite busser-opplegg tror jeg). Vi tantene satt lenge og snakket med jentungen og prøvde å få ut av henne hvorfor hun ikke ville og til slutt gikk det opp for oss at hun trodde de skulle til Sydpolen.... *Hehe* Samme jentunge nektet også å dra på konfirmasjonsleir da hun ikke hadde mer mascara igjen... Så tyn utav tenåringen en skikkelig grunn i alle fall, kanskje er det en misforståelse eller noe som kan ryddes opp i. *LOL* At det er mulig! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 *LOL* At det er mulig! :0) Jenta er jo en _veldig_ oppegående ung dame så jeg skjønner ikke helt hva som slo henne i den perioden der, men... ) Vi lo så vi grein da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest selvfølgelig Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Har ikke lyst på klassetur .... en dag eller flere dager ? Selvfølgelig skal tenåringen følge skoleplanen å dra på klassetur. H*n gidder vel ikke ........ jo her i huset må de fint gjøre det skolen planlegger. Somregel får de det kjempegøy, bare de får tuppa ræva si ut av datastolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til ni Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Niesa mi (som egentlig er en svært oppvakt ung dame!) satte seg plent på bakbeina da de skulle på skoletur til sør-Polen (Hvite busser-opplegg tror jeg). Vi tantene satt lenge og snakket med jentungen og prøvde å få ut av henne hvorfor hun ikke ville og til slutt gikk det opp for oss at hun trodde de skulle til Sydpolen.... *Hehe* Samme jentunge nektet også å dra på konfirmasjonsleir da hun ikke hadde mer mascara igjen... Så tyn utav tenåringen en skikkelig grunn i alle fall, kanskje er det en misforståelse eller noe som kan ryddes opp i. Den var morsom :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Alternativet til å bli med er selvfølgelig ikke å ha fri, men å måtte være i en annen klasse og følge deres undervisning mens ens egen klasse er på tur. Turen er jo en del av skoleopplegget. For de aller fleste er dermed saken løst. Av to onder velger man det minst traumatiske. En variant er den som blir beskrevet nedenfor her - h*n må reise, men kan ringe hjem for å bli hentet første kvelden hvis det er helt pyton (og så ille blir det meget sjelden). Men den passer egentlig best for de som er litt yngre synes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottann Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Orker du -så er det best å bestemme at hun/han blir med. Men hadler det om mobbing eller andre vanskelige saker synes jeg det er viktig å ta hensyn til det, ta det opp med læreren etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.s Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Niesa mi (som egentlig er en svært oppvakt ung dame!) satte seg plent på bakbeina da de skulle på skoletur til sør-Polen (Hvite busser-opplegg tror jeg). Vi tantene satt lenge og snakket med jentungen og prøvde å få ut av henne hvorfor hun ikke ville og til slutt gikk det opp for oss at hun trodde de skulle til Sydpolen.... *Hehe* Samme jentunge nektet også å dra på konfirmasjonsleir da hun ikke hadde mer mascara igjen... Så tyn utav tenåringen en skikkelig grunn i alle fall, kanskje er det en misforståelse eller noe som kan ryddes opp i. Hahaha Utrolig bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Niesa mi (som egentlig er en svært oppvakt ung dame!) satte seg plent på bakbeina da de skulle på skoletur til sør-Polen (Hvite busser-opplegg tror jeg). Vi tantene satt lenge og snakket med jentungen og prøvde å få ut av henne hvorfor hun ikke ville og til slutt gikk det opp for oss at hun trodde de skulle til Sydpolen.... *Hehe* Samme jentunge nektet også å dra på konfirmasjonsleir da hun ikke hadde mer mascara igjen... Så tyn utav tenåringen en skikkelig grunn i alle fall, kanskje er det en misforståelse eller noe som kan ryddes opp i. Alle latterbrøl tiltredes. ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Niesa mi (som egentlig er en svært oppvakt ung dame!) satte seg plent på bakbeina da de skulle på skoletur til sør-Polen (Hvite busser-opplegg tror jeg). Vi tantene satt lenge og snakket med jentungen og prøvde å få ut av henne hvorfor hun ikke ville og til slutt gikk det opp for oss at hun trodde de skulle til Sydpolen.... *Hehe* Samme jentunge nektet også å dra på konfirmasjonsleir da hun ikke hadde mer mascara igjen... Så tyn utav tenåringen en skikkelig grunn i alle fall, kanskje er det en misforståelse eller noe som kan ryddes opp i. *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.