Gjest ukeplan Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvilken informasjon får dere på ukeplanen eller lekseplanen? (får dere lekseplan eller ukeplan?) I fjor fikk vi oversikt over hva klassen skulle gå gjennom i de ulike timen, lekser og informsjone. Men jeg ser at dette er veldig varierende... Hva får dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vi får en kort oppsummering av uka som var. Så er det info om fagene - hva som skal jobbes med denne uka. Evt annen info, dersom det skjer noe spesielt. På ukeplanen er det også en timeplan hver gang - kjekt for meg som aldri klarer å huske hva de har hvilken dag Til slutt er det selvfølgelig en lekseplan - veldig oversiktelig og grei, dag for dag... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 4. klassingen får oversikt dag for dag hva de skal gjøre på skolen, og lekser. De får for 5 dager i strekk. I tillegg skrives det noen smålinjer ved behov. Jeg synes dette er i overkant. Likte bedre slik vi hadde det da jeg var ung. Timeplan + at vi skrev opp leksene selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vi får lekseplan fredag eller mandag, som inneholder: Noen stikkord for tema for den aktuelle uka Lekser i hvert fag Beskjeder om spesielle ting, f.eks. unntak fra den vanlige timeplanen, og hvis ting foregår i andre grupper enn de vanlige klassegruppene ("på fredag skal Gran og Furu ha kunst og håndverk, mens Bjørk og Eik skal på museum - neste fredag er det omvendt") 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vi får ukeplan og vi får all den informasjonen du her nevner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 3. klassingen min får ukeplan som er formet som en timeplan. Det står noen stikkord for hver time om hva de skal jobbe med, der står det også hvis det er noe annet som skjer. Nederst på hver dag står leksene, men uspesifisert da de får litt forskjellige lekser. Altså, det står "Lesing", men ikke noe sidetall da det varierer. På baksida av ukeplanen står det andre beskjeder til hjemmet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 4. klassingen får oversikt dag for dag hva de skal gjøre på skolen, og lekser. De får for 5 dager i strekk. I tillegg skrives det noen smålinjer ved behov. Jeg synes dette er i overkant. Likte bedre slik vi hadde det da jeg var ung. Timeplan + at vi skrev opp leksene selv. Hvorfor det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvorfor det? Det blir store lass med papirer i dag. Unødvendig. Og så synes jeg at såpass store unger trenger å lære å ta litt ansvar og skrive opp leksene. Da husker de også mye bedre hva som er lekser denne dagen. (Man husker bedre det man skriver) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.