BMS! Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Etter en hel natt hvor vi tilslutt bare sto opp, og fortsatte og gni på bena til poden, må jeg innrømme at jeg er uttrolig sliten, og ikke minst veldig vondt i mammahjerte mitt..... Hva gjør dere? Hva lindrer? Vi sto opp kl. ett og poden sovnet litt på sofaen innimellom, men så var det på den igjen, stakkars liten.... Jeg sov fra 0400 ca (da så jeg på klokka) også sto vi opp kl. 0530 igjen.... Poden sov av og på fra kl.2300... Han er sikkert morsom å ha i barnehagen i dag..... Jeg gned og strøk bena hans, alt jeg gjorde..... Uff, det må jo finnes noe som hjelper litt.... Desperat etter råd.... og energi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vi har gitt en paracet + veldig varmt bad til eldstemann. Det lindret visst litt. PS- sjekk om det det virkelig er voksesmerter hvis det vedvarer hver kveld natt og gjerne også på dagen over tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Eldste stesønnen min hadde masse voksesmerter i perioder... Han fikk paracet nattestid... Det lindret nok til at han (og vi) fikk sove, i det minste... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Her i huset prøver vi først med varmeflaske i senga. Hjelper ikke det, så gir vi paracet samt massasje på leggene til paraceten begynner å virke. Stort sett holder det med varmeflaske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Her i huset prøver vi først med varmeflaske i senga. Hjelper ikke det, så gir vi paracet samt massasje på leggene til paraceten begynner å virke. Stort sett holder det med varmeflaske. Iler og kjøper varmeflaske den dag i dag . Tusen takk :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Eldste stesønnen min hadde masse voksesmerter i perioder... Han fikk paracet nattestid... Det lindret nok til at han (og vi) fikk sove, i det minste... Tusen takk for svar:-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Vi har gitt en paracet + veldig varmt bad til eldstemann. Det lindret visst litt. PS- sjekk om det det virkelig er voksesmerter hvis det vedvarer hver kveld natt og gjerne også på dagen over tid. Tusen takk... Han klager ofte på vondt i bena, særlig i oppoverbakke, så jeg tror det er mest for å slippe å gå, men nå slo jo alarmknappen min inn..... Hmmm.... Nå skal jeg følge litt ekstra med.... Tusen takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vkk Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei. Jeg har en sønn som var veldig plaget med voksesmerter over lang tid. En venninne ga meg et godt kjerringråd. Legg en sunlight såpe ( god gammeldags grønnsåpe) under madrassen. Det gjorde vi og siden har han aldri hatt voksesmerter hjemme. Hvis vi er på overnatting andre steder og har glemt å ta med såpen begynner han etter få netter å verke igjen. Så for han har dette fungert helt 100 %. Lykke til . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det er ikke så ofte at ungene her har det. Vi gir en Paracet, og da gir det seg etter ca et kvarter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Det er ikke så ofte at ungene her har det. Vi gir en Paracet, og da gir det seg etter ca et kvarter. Tusen takk for svar. Jeg var litt skeptisk til å gi smertestillende, men det skal jeg gjøre nestegang. Noen som vet om voksesmerter er muskulært eller i sjellettet???? Utrolig dumt spørsmål, fra en "dum blondine" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Hei. Jeg har en sønn som var veldig plaget med voksesmerter over lang tid. En venninne ga meg et godt kjerringråd. Legg en sunlight såpe ( god gammeldags grønnsåpe) under madrassen. Det gjorde vi og siden har han aldri hatt voksesmerter hjemme. Hvis vi er på overnatting andre steder og har glemt å ta med såpen begynner han etter få netter å verke igjen. Så for han har dette fungert helt 100 %. Lykke til . Såpepakken, under madrassen? Hele boksen? Dumme spørsmål fra den blonde BMS ps. jeg er åpen for alt, setter gjerne en pall med såpe inn på rommet hans om så skal være for å få slutt på "vontene" hans. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Paracet i stumpen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Paracet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Sønnen min er plaget med voksesmerter nå og da, og det hjelper med en paracet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliza1365380759 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg skjønner at det er vanskelig, og jeg vil ikke komme med noe skremselspropaganda her, men jeg føler at jeg må fortelle litt likevel. Jeg hadde også vondt i leggene/knærne da jeg var barn/ung tenåring, noe legene avfeide som voksesmerter. Da jeg ble eldre fant de ut at det var leddgikt i stedet, så hvis du synes det er noe som ikke "stemmer" med symptomene, så bør du følge det opp. Sjansen er liten for at det er noe annet enn voksesmerter da, men følg litt ekstra med hvis det "utarter". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jamvold Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vi bruker varmeflaske med varmt vann som vi legger på det vonde stedet. Om sommeren har vi brukt iskald klut istedenfor. Jeg er imot å bruke medisin uten grunn derfor prøver vi disse to tingene som alltid har hjulpet i løpet av en halvtime. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naktros Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vi bruker varmeflaske med varmt vann som vi legger på det vonde stedet. Om sommeren har vi brukt iskald klut istedenfor. Jeg er imot å bruke medisin uten grunn derfor prøver vi disse to tingene som alltid har hjulpet i løpet av en halvtime. Uten grunn??? Han har jo smerter. Paracet er en smertestillende medisin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vi bruker varmeflaske med varmt vann som vi legger på det vonde stedet. Om sommeren har vi brukt iskald klut istedenfor. Jeg er imot å bruke medisin uten grunn derfor prøver vi disse to tingene som alltid har hjulpet i løpet av en halvtime. Det er da ikke uten å bruke smertestillende uten grunn når man har smerter?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drajaba... Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vi gir en paracet, det hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemor Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vi bruker også paracet. Er restriktiv med medisinbruk, men verdsetter nattesøvn for både foreldre og barn. Har perioder med mange slike netter og da ha vi kommet til at medisiner må til. Massasje hjelper, men barnet våkner igjen etter 1 time og da er det igang igjen og det blir for slitsomt for både henne og oss.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.