cizz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Her i huset bruker vi farmors råd om å knyte en nylonstrømpebukse rundt det vonde beinet.... poden sovner igjen han etter en stund da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Her i huset bruker vi farmors råd om å knyte en nylonstrømpebukse rundt det vonde beinet.... poden sovner igjen han etter en stund da. Takk for tipset.... Håpe det funker selv om det er rift i nylonstrømpene, for di fleste mine får hull på 2 sekunder ;-D Ha en flott kveld. Trøtt hilsen fra meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Vi bruker også paracet. Er restriktiv med medisinbruk, men verdsetter nattesøvn for både foreldre og barn. Har perioder med mange slike netter og da ha vi kommet til at medisiner må til. Massasje hjelper, men barnet våkner igjen etter 1 time og da er det igang igjen og det blir for slitsomt for både henne og oss.. Tusen takk for svar. Nattesøvn er viktig, det merker jeg nå. Trøtt hilsen fra meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Vi gir en paracet, det hjelper. Tusen takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Vi bruker varmeflaske med varmt vann som vi legger på det vonde stedet. Om sommeren har vi brukt iskald klut istedenfor. Jeg er imot å bruke medisin uten grunn derfor prøver vi disse to tingene som alltid har hjulpet i løpet av en halvtime. Jeg er litt som deg som vil prøve alt først. Varmeflaske skal kjøpes inn i morgen, og om det ikke virker, kommer jeg til å prøve en paracet. I natt sover han hos farmoren sin fordi vi har jobbet overtid, håper ikke han får samme natt igjen i dag, men har sagt at hun kan gi han en smertestillende om ikke annet virker. Vennlig hilsen en nesten sovende Bms 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Jeg skjønner at det er vanskelig, og jeg vil ikke komme med noe skremselspropaganda her, men jeg føler at jeg må fortelle litt likevel. Jeg hadde også vondt i leggene/knærne da jeg var barn/ung tenåring, noe legene avfeide som voksesmerter. Da jeg ble eldre fant de ut at det var leddgikt i stedet, så hvis du synes det er noe som ikke "stemmer" med symptomene, så bør du følge det opp. Sjansen er liten for at det er noe annet enn voksesmerter da, men følg litt ekstra med hvis det "utarter". Tusen takk for råd. Jeg skal følge litt med jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Sønnen min er plaget med voksesmerter nå og da, og det hjelper med en paracet. Tusen takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Paracet! Takk for svar. Jeg er nok litt senere ute med paraceten en strengt tatt nødvendig skjønner jeg;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Paracet i stumpen! Tror det må bli en i munnen i så fall.... Tusen takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jamvold Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Uten grunn??? Han har jo smerter. Paracet er en smertestillende medisin. Hvis man kan bruke andre virkemiddler mot smerter så bør dette gjøres først før man bruker medisiner. Medisiner er siste utvei for meg og mine når alt annet er prøvd.Voksesmerter er ingen sykdom, derfor er dette min holdning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jamvold Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det er da ikke uten å bruke smertestillende uten grunn når man har smerter?? Se mitt svar til naktros. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tror det må bli en i munnen i så fall.... Tusen takk for svar He, he - det fungerer nok like greit 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvis man kan bruke andre virkemiddler mot smerter så bør dette gjøres først før man bruker medisiner. Medisiner er siste utvei for meg og mine når alt annet er prøvd.Voksesmerter er ingen sykdom, derfor er dette min holdning. Ikke alle smerter er sykdom, men det er like fullt smerter... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jamvold Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ikke alle smerter er sykdom, men det er like fullt smerter... Men når et annet virkemiddel hjelper, hvorfor skal man gi barna smertestillende som første valg? Det er galt i mine øyne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Men når et annet virkemiddel hjelper, hvorfor skal man gi barna smertestillende som første valg? Det er galt i mine øyne. Helt enig! Man skal ikke ta pille for alt som er ille! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Takk for tipset.... Håpe det funker selv om det er rift i nylonstrømpene, for di fleste mine får hull på 2 sekunder ;-D Ha en flott kveld. Trøtt hilsen fra meg Det må jo være perfekt "resirkulering" for ødelagte nylonstrømper det, å knytte de rundt et vondt voksebein! :-) Er jo ikke mye annet de kan brukes til. Håper dere finner noe som hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.