mariaflyfly Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Den retten hørtes veldig god ut! Vi skal også ha bursdag her i huset og da tenkte jeg på å lage den. Vi blir 10 voksne og 3 barn, hvor mange kyllinger bør jeg bruke da? Tar du maten over på fat når den er ferdig, eller serverer du rett fra langpanna? Jeg har servert rett fra langpanna. Keep it simple. Også kan du ha ris og salat ved siden av. Serverer du osteboller ved siden av også, blir det jo masse mat. Er usikker på hvor mange kyllinger jeg ville brukt, jeg. Er det helt på jordet å beregne 3 personer pr kylling hvis det er ok størrelse på dem? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Et spørsmål til: kan denne lages dagen før? Det har jeg ikke gjort før, så jeg tør ikke å anbefale det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 ''Alternativt en gryterett, servert med osteboller til'' Osteboller som i svigermor-osteboller? Dreier det seg da om fine rundstykker med ost? Eller er det mere ordentlige boller med ost? Har ikke fått med meg denne oppskrifta. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Dreier det seg da om fine rundstykker med ost? Eller er det mere ordentlige boller med ost? Har ikke fått med meg denne oppskrifta. :-) Sto visst lenger opp den gitt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 ''Ikke noe mer ære til svigermødre, de leser ikke på DOL. Basta. '' Ikke helt sikker på det. Tror svigermor leser litt på psykiatriforumet av rein faglig interesse. He-he... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Dreier det seg da om fine rundstykker med ost? Eller er det mere ordentlige boller med ost? Har ikke fått med meg denne oppskrifta. :-) Jepp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Sodd - veldig enkelt (skal bare varmes opp + poteter) og veldig godt. De aller fleste barn liker sodd godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.