Gjest Mammaen_til_ei Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Fikk sjokk men ble samtdig glad. Min datter nettopp fylt 16år for fire dager siden. Hun fortalte at hun har fått seg en kjæreste. Han er 25år gammel. Liker ikke det med aldersforskjellen. Men kan jo ikke nekte hun og vil jo ha fortsattåpent forhold og god kontakt med min datter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma til jente Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det hadde jeg heller ikke likt! Men en del gutter er utrolig umodne og de har mer til felles med ei jente på 16 enn noen på egen alder. Har du tatt praten om sex og prevensjon, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammaen_til_ei Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det hadde jeg heller ikke likt! Men en del gutter er utrolig umodne og de har mer til felles med ei jente på 16 enn noen på egen alder. Har du tatt praten om sex og prevensjon, da? Ikke ennå. Fikk vite det i dag. men jeg vil ta praten en av de nærmeste dager 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliza1365380759 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ja, her tror jeg du må se an datteren din, og muligens trå litt varsomt for å ikke "skremme" henne til å ikke fortelle deg noe mer enn det som er høyst nødvendig. Jeg skjønner at du ikke liker aldersforskjellen, men hvis det er noen trøst traff foreldrene mine hverandre da de var 17 og 26 år, og de har vært gift i ca 40 år nå :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg ville heller ikke likt det. Fy som hun kan bli manipulert og utnyttet. Men jeg tror du har valgt rett ved å holde disse meningene for deg selv og heller satse på å bevare åpenheten og tilliten. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det første du bør gjøre er å spørre om å få treffe gutten/mannen. Be de på middag e.l. Han kan selvsagt være en knakende kjekk kar selv om han er 9 år eldre enn datteren din. Ved et møte kan du få gjort deg opp en mening selv. Ellers er jeg enig i de andre rådene du har fått her, om ikke å skremme datteren din ved å være negativ. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Be de begge to til kaffe og en prat og fortell ham at du synes han er såpass mye eldre enn henne at du ble litt betenkt. Har har litt mellom øra så skjønner han at du er urolig for den store aldersforskjellen og forhåpentligvis er det en trivelig og ordentlig fyr datteren din har funnet. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til ni Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Trur det er lurt å ikkje nekte ho. Tenker det er lurt å ha eit ope forhold,og heller gi kloke råd når ho har behov for det. Spennande når dei kjem med kjærestar :-) Niesa mi var forelska i læraren sin på vg. Nå, 8 år etter er dei kjærester. Han er 15 år eldre ;-) Eg var 14, og min eks var 22. Det gjekk ikkje så bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Du får bli litt kjent med han, så kanskje du roer deg litt ned Jeg ville også vært en smule betenkt, men ville likevel vært åpen for å bli kjent med mannen først. Dere liker den samme jenta kjempegodt, så noe har dere til felles ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.