Gå til innhold

Oset høyfjellshotell, Gol

Gjest sen høst er det snakk om

Anbefalte innlegg

Gjest sen høst er det snakk om

Noen som har vært der med små barn? Jeg er Storefjell-frelst, men der er den fullt den aktuelle helgen. Vurderer Oset, men er det noen som kan anbefale det? Evt si hva som ikke var så bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skuffet gjest

Hotellet ligger i flott turterreng, det skal de ha. Jeg var der på vinteren og hadde skiløypene rett utenfor døren. Det er sikkert kjempefint der på høsten også.

Men jeg synes selve hotellet ikke var noe å skryte av. Det var trapper ned til rommene men ikke noe heis så det var upraktisk med barnevogn. Det var visstnok et lekerom der, men vår 1-åring var ikke der. Bassenget lovet 29 grader, men vi hakket tenner etter bare et par minutter. Ellers var rommene og hotellet generelt slitent. Maten var ok, da. Jeg hadde høye forventinger, men ble litt skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...