Gjest sen høst er det snakk om Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Noen som har vært der med små barn? Jeg er Storefjell-frelst, men der er den fullt den aktuelle helgen. Vurderer Oset, men er det noen som kan anbefale det? Evt si hva som ikke var så bra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skuffet gjest Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hotellet ligger i flott turterreng, det skal de ha. Jeg var der på vinteren og hadde skiløypene rett utenfor døren. Det er sikkert kjempefint der på høsten også. Men jeg synes selve hotellet ikke var noe å skryte av. Det var trapper ned til rommene men ikke noe heis så det var upraktisk med barnevogn. Det var visstnok et lekerom der, men vår 1-åring var ikke der. Bassenget lovet 29 grader, men vi hakket tenner etter bare et par minutter. Ellers var rommene og hotellet generelt slitent. Maten var ok, da. Jeg hadde høye forventinger, men ble litt skuffet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.