Gå til innhold

Trenger selskapskjole - ammer

Gjest ammer og vil pynte seg

Anbefalte innlegg

Leter etter en passende selskapskjole til et 60-års lag, men de sammekjolene jeg finner ser for hverdagslige ut syns jeg, kunne tenkt meg noe litt finere... har dere noen tips til kjoler som er lette å amme? Om de ikke har ammeløsning bør de ha en måte å åpne fremme ved bysten evnt. være elastisk der så det er lett å amme...

og de bør passe store bryst (90 d)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pynte opp en enkel kjole

Jeg fant flere fine kjoler på den kule mage i fjor (de har nettbutikk også, tror jeg, se http://www.denkulemage.no/)

Jeg synes det er greit at kjolene er litt enkle, det er måte på hvor mange kjoler man investerer i med amme-åpning, og da er det bdre å kunne pynte opp en enkel kjole (med lekkert sjal, lekre strømper, pene smykker osv) slik at kjolen også kan brukes i mer "casual" anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant flere fine kjoler på den kule mage i fjor (de har nettbutikk også, tror jeg, se http://www.denkulemage.no/)

Jeg synes det er greit at kjolene er litt enkle, det er måte på hvor mange kjoler man investerer i med amme-åpning, og da er det bdre å kunne pynte opp en enkel kjole (med lekkert sjal, lekre strømper, pene smykker osv) slik at kjolen også kan brukes i mer "casual" anledninger.

Det er det jeg har gjort nå, måtte gjøre det til dåpen... ammekjolen min syntes jeg ble for kjedelig, så jeg hadde på meg en fin sommerkjole som var elastisk oppe, så det var lett å amme... pyntet meg med fine sko,strømpebukse og smykke..

Men nå føler jeg at jeg kunne tenkt meg noe finere...

Kanskje noe som det går an å amme i - men som jeg også kan bruke senere når jeg ikke ammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kulemagen

Det er det jeg har gjort nå, måtte gjøre det til dåpen... ammekjolen min syntes jeg ble for kjedelig, så jeg hadde på meg en fin sommerkjole som var elastisk oppe, så det var lett å amme... pyntet meg med fine sko,strømpebukse og smykke..

Kanskje noe som det går an å amme i - men som jeg også kan bruke senere når jeg ikke ammer?

Men likte du ingen på den kule mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til jul i fjor da jeg ammet valgte jeg en litt "rustikk" kjole med knapper foran, og hadde en pen og nøytral ammetopp under. Så var det bare å kneppe opp og åpne ammetoppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men likte du ingen på den kule mage?

Tjah kanskje et par fine kjoler, men de fleste der virker å være graviditetskjoler og ikke ammekjoler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...