Gjest ammer og vil pynte seg Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Leter etter en passende selskapskjole til et 60-års lag, men de sammekjolene jeg finner ser for hverdagslige ut syns jeg, kunne tenkt meg noe litt finere... har dere noen tips til kjoler som er lette å amme? Om de ikke har ammeløsning bør de ha en måte å åpne fremme ved bysten evnt. være elastisk der så det er lett å amme... og de bør passe store bryst (90 d) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pynte opp en enkel kjole Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg fant flere fine kjoler på den kule mage i fjor (de har nettbutikk også, tror jeg, se http://www.denkulemage.no/) Jeg synes det er greit at kjolene er litt enkle, det er måte på hvor mange kjoler man investerer i med amme-åpning, og da er det bdre å kunne pynte opp en enkel kjole (med lekkert sjal, lekre strømper, pene smykker osv) slik at kjolen også kan brukes i mer "casual" anledninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ammer og vil pynte seg Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg fant flere fine kjoler på den kule mage i fjor (de har nettbutikk også, tror jeg, se http://www.denkulemage.no/) Jeg synes det er greit at kjolene er litt enkle, det er måte på hvor mange kjoler man investerer i med amme-åpning, og da er det bdre å kunne pynte opp en enkel kjole (med lekkert sjal, lekre strømper, pene smykker osv) slik at kjolen også kan brukes i mer "casual" anledninger. Det er det jeg har gjort nå, måtte gjøre det til dåpen... ammekjolen min syntes jeg ble for kjedelig, så jeg hadde på meg en fin sommerkjole som var elastisk oppe, så det var lett å amme... pyntet meg med fine sko,strømpebukse og smykke.. Men nå føler jeg at jeg kunne tenkt meg noe finere... Kanskje noe som det går an å amme i - men som jeg også kan bruke senere når jeg ikke ammer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kulemagen Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det er det jeg har gjort nå, måtte gjøre det til dåpen... ammekjolen min syntes jeg ble for kjedelig, så jeg hadde på meg en fin sommerkjole som var elastisk oppe, så det var lett å amme... pyntet meg med fine sko,strømpebukse og smykke.. Men nå føler jeg at jeg kunne tenkt meg noe finere... Kanskje noe som det går an å amme i - men som jeg også kan bruke senere når jeg ikke ammer? Men likte du ingen på den kule mage? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det er det jeg har gjort nå, måtte gjøre det til dåpen... ammekjolen min syntes jeg ble for kjedelig, så jeg hadde på meg en fin sommerkjole som var elastisk oppe, så det var lett å amme... pyntet meg med fine sko,strømpebukse og smykke.. Men nå føler jeg at jeg kunne tenkt meg noe finere... Kanskje noe som det går an å amme i - men som jeg også kan bruke senere når jeg ikke ammer? Til jul i fjor da jeg ammet valgte jeg en litt "rustikk" kjole med knapper foran, og hadde en pen og nøytral ammetopp under. Så var det bare å kneppe opp og åpne ammetoppen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ammer og vil pynte seg Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Men likte du ingen på den kule mage? Tjah kanskje et par fine kjoler, men de fleste der virker å være graviditetskjoler og ikke ammekjoler? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.