Linnea78 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg skal bli tante! Gjett om jeg gleder meg. Er så glad for at det ser ut som barna mine får søskenbarn alikevel. :-) Hvis alt går etter planen blir det i februar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Gratulerer! Det er stas å bli tante :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Gratulerer! Det er stas å bli tante :-) Har jo barn selv også, men det er noe helt annet å skulle bli tante. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Guri å gøy da! (jada, feilskriving rett fra levra) Flott med tantebarn, gratulerer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Gratulerer! Det er veldig stas å få være tante, og stas med søskenbarn til ens egne barn. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Gratulerer! Det er kjempestas å bli tante - man bare _må_ skjemme bort litt... Og stas med søskenbarn såklart Fikk vite for to dager siden at jeg skal bli tante igjen jeg også! Blir to tette gitt, men jeg gleder meg masse Selv om jeg synes litt synd på eldstemann da - må passe på å skjemme bort litt ekstra nå, før nestemann melder sin ankomst... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Gratulerer! Jeg er nesten litt misunnelig, for jeg har så lyst på en liten tanteunge ) Jeg har noen kjempekjekke, men de er jo snart voksne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Så kjempekoselig!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.