Gjest Rødmer Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Hva er det pinligste du har gjort til legen?.Jeg er i slutten av svangerskapet og er plaget med treg mage.De siste ukene har det vært full stopp.Tok kontakt med fastlege for å få noe mot det.Må jo være forsiktig pga babyen.Han ba meg om å legge meg på benken.Trodde han skulle kjenne på magen.Men nei da.Jeg måtte brette ned buksa og han stakk fingeren inn i det hullet ingen har adgang til :-).Det var flaut og pinlig for meg men han har sikkert gjordt det før og brydde seg ikke noe om det 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Hva var hensikten med undersøkelsen da? Jeg skjønner jo at han kjente etter om det skulle være noe der, men er man forstoppet vet man jo om det... 0 Siter
Gjest Rødmer Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Hva var hensikten med undersøkelsen da? Jeg skjønner jo at han kjente etter om det skulle være noe der, men er man forstoppet vet man jo om det... han sa at han skulle kjenne om noe blokkerte der eller om det var lenger inne i systemet 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 han sa at han skulle kjenne om noe blokkerte der eller om det var lenger inne i systemet Hmm..hva var konkluksjonen...?? 0 Siter
Gjest Rødmer Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 han sa at han skulle kjenne om noe blokkerte der eller om det var lenger inne i systemet Det satt noe der som blokkerte ja 0 Siter
Gjest Rødmer Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Hmm..hva var konkluksjonen...?? Det satt noe der som blokkerte ja 0 Siter
Gjest Hilsen "Gamla" Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Den flaueste er vel det samme som deg, men jeg sto inntil benken, bøyde meg med rompa i været, ikke noe ok.Turnuskandidat. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Det kan jeg ikke si for da kommer Jølsen til å besvime. ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Det kan jeg ikke si for da kommer Jølsen til å besvime. ;o) Så nå lar du ham styre livet ditt? Kom med det'a! 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Så nå lar du ham styre livet ditt? Kom med det'a! *Hehe* Nei. ) Men jeg kan jo avsløre at både legen og jeg lo så vi grein omtrent. ) 0 Siter
frk.s Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 *Hehe* Nei. ) Men jeg kan jo avsløre at både legen og jeg lo så vi grein omtrent. ) Vi er veeeldig nysgjerrige... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 *Hehe* Nei. ) Men jeg kan jo avsløre at både legen og jeg lo så vi grein omtrent. ) Da kan det ikke ha vært særlig flaut:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Da kan det ikke ha vært særlig flaut:-) Jeg kan jo fortelle om den gangen jeg var hos legen, ikke min egen fastlege for dette var i ferietiden, men en annen eldre mann, for noe jeg trodde var ribbeinsbrist. Han kjente og klemte og sto i, men fant ikke noe og klarte ikke å provosere frem smerten, men jeg hadde vondt. Da jeg skulle til å gå spurte han:"Men hvordan skjedde dette da?" Jeg er verdens dårligste løgner så jeg tenkte at det var like greit å si det som det var:"Det hendte under en vel hard runde i sengehalmen..." Han sprakk i latter og da jeg gikk ut døra satt han fremdeles og smålo for seg selv. ) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Jeg kan jo fortelle om den gangen jeg var hos legen, ikke min egen fastlege for dette var i ferietiden, men en annen eldre mann, for noe jeg trodde var ribbeinsbrist. Han kjente og klemte og sto i, men fant ikke noe og klarte ikke å provosere frem smerten, men jeg hadde vondt. Da jeg skulle til å gå spurte han:"Men hvordan skjedde dette da?" Jeg er verdens dårligste løgner så jeg tenkte at det var like greit å si det som det var:"Det hendte under en vel hard runde i sengehalmen..." Han sprakk i latter og da jeg gikk ut døra satt han fremdeles og smålo for seg selv. ) Ha ha, hva i alle dager driver dere med i senga da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Ha ha, hva i alle dager driver dere med i senga da? *Hehe* Det var ikke noe utenom det vanlige, det gikk bare litt vel hardt for seg. ;o) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 *Hehe* Det var ikke noe utenom det vanlige, det gikk bare litt vel hardt for seg. ;o) Ja ja, slik kan det gå. Håret mitt begynte og brenne under akten en gang, men det har jeg skrevet om før:) 0 Siter
frk.s Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Ja ja, slik kan det gå. Håret mitt begynte og brenne under akten en gang, men det har jeg skrevet om før:) Hva? hahahahhahahaha *Løper inn og leter i arkivet...* 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Ja ja, slik kan det gå. Håret mitt begynte og brenne under akten en gang, men det har jeg skrevet om før:) Tok håret ditt fyr?! Det har jeg ikke fått med meg - hva skjedde?! *Ødelegger hele tråden* 0 Siter
mrxx Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Ja ja, slik kan det gå. Håret mitt begynte og brenne under akten en gang, men det har jeg skrevet om før:) Håret på godsakene da som tok fyr:-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Håret på godsakene da som tok fyr:-) He he, håret på hodet da vet du:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.