Gå til innhold

Din flaueste lege undersøkelse?

Anbefalte innlegg

Gjest Rødmer
Skrevet

Hva er det pinligste du har gjort til legen?.Jeg er i slutten av svangerskapet og er plaget med treg mage.De siste ukene har det vært full stopp.Tok kontakt med fastlege for å få noe mot det.Må jo være forsiktig pga babyen.Han ba meg om å legge meg på benken.Trodde han skulle kjenne på magen.Men nei da.Jeg måtte brette ned buksa og han stakk fingeren inn i det hullet ingen har adgang til :-).Det var flaut og pinlig for meg men han har sikkert gjordt det før og brydde seg ikke noe om det

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• mrxx

4

• pekkaline

3

• Onsdag1365380628

2

Onsdag1365380628
Skrevet

Hva var hensikten med undersøkelsen da? Jeg skjønner jo at han kjente etter om det skulle være noe der, men er man forstoppet vet man jo om det...

Gjest Rødmer
Skrevet

Hva var hensikten med undersøkelsen da? Jeg skjønner jo at han kjente etter om det skulle være noe der, men er man forstoppet vet man jo om det...

han sa at han skulle kjenne om noe blokkerte der eller om det var lenger inne i systemet

Onsdag1365380628
Skrevet

han sa at han skulle kjenne om noe blokkerte der eller om det var lenger inne i systemet

Hmm..hva var konkluksjonen...??

Gjest Rødmer
Skrevet

Det satt noe der som blokkerte ja

Gjest Rødmer
Skrevet

Hmm..hva var konkluksjonen...??

Det satt noe der som blokkerte ja

Gjest Hilsen "Gamla"
Skrevet

Den flaueste er vel det samme som deg, men jeg sto inntil benken, bøyde meg med rompa i været, ikke noe ok.Turnuskandidat.

Skrevet

Det kan jeg ikke si for da kommer Jølsen til å besvime. ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Det kan jeg ikke si for da kommer Jølsen til å besvime. ;o)

Så nå lar du ham styre livet ditt? ;)

Kom med det'a!

Skrevet

Så nå lar du ham styre livet ditt? ;)

Kom med det'a!

*Hehe* Nei. :o) Men jeg kan jo avsløre at både legen og jeg lo så vi grein omtrent. :o)

Skrevet

*Hehe* Nei. :o) Men jeg kan jo avsløre at både legen og jeg lo så vi grein omtrent. :o)

Vi er veeeldig nysgjerrige...

Skrevet

Da kan det ikke ha vært særlig flaut:-)

Skrevet

Da kan det ikke ha vært særlig flaut:-)

Jeg kan jo fortelle om den gangen jeg var hos legen, ikke min egen fastlege for dette var i ferietiden, men en annen eldre mann, for noe jeg trodde var ribbeinsbrist. Han kjente og klemte og sto i, men fant ikke noe og klarte ikke å provosere frem smerten, men jeg hadde vondt. Da jeg skulle til å gå spurte han:"Men hvordan skjedde dette da?" Jeg er verdens dårligste løgner så jeg tenkte at det var like greit å si det som det var:"Det hendte under en vel hard runde i sengehalmen..." Han sprakk i latter og da jeg gikk ut døra satt han fremdeles og smålo for seg selv. :o)

Skrevet

Jeg kan jo fortelle om den gangen jeg var hos legen, ikke min egen fastlege for dette var i ferietiden, men en annen eldre mann, for noe jeg trodde var ribbeinsbrist. Han kjente og klemte og sto i, men fant ikke noe og klarte ikke å provosere frem smerten, men jeg hadde vondt. Da jeg skulle til å gå spurte han:"Men hvordan skjedde dette da?" Jeg er verdens dårligste løgner så jeg tenkte at det var like greit å si det som det var:"Det hendte under en vel hard runde i sengehalmen..." Han sprakk i latter og da jeg gikk ut døra satt han fremdeles og smålo for seg selv. :o)

Ha ha, hva i alle dager driver dere med i senga da?

Skrevet

Ha ha, hva i alle dager driver dere med i senga da?

*Hehe* Det var ikke noe utenom det vanlige, det gikk bare litt vel hardt for seg. ;o)

Skrevet

*Hehe* Det var ikke noe utenom det vanlige, det gikk bare litt vel hardt for seg. ;o)

Ja ja, slik kan det gå. Håret mitt begynte og brenne under akten en gang, men det har jeg skrevet om før:)

Skrevet

Ja ja, slik kan det gå. Håret mitt begynte og brenne under akten en gang, men det har jeg skrevet om før:)

Hva? hahahahhahahaha

*Løper inn og leter i arkivet...*

Skrevet

Tok håret ditt fyr?! Det har jeg ikke fått med meg - hva skjedde?! *Ødelegger hele tråden*

Skrevet

Håret på godsakene da som tok fyr:-)

Skrevet

Håret på godsakene da som tok fyr:-)

He he, håret på hodet da vet du:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...