Gå til innhold

Din flaueste lege undersøkelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok håret ditt fyr?! Det har jeg ikke fått med meg - hva skjedde?! *Ødelegger hele tråden*

Det skjedde ikke i senga nei, men på stuebordet. Lente hodet bakover og ups, der sto det et talglys og brant.

Det ble en j.. brå slutt på morroa. Jeg hadde spart til langt hår, så jeg begynte nesten å grine. Huff, stakkars mannen min ble ganske forfjamsa.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• mrxx

4

• pekkaline

3

• Onsdag1365380628

2

Gjest bare så det er sagt
Skrevet

Har vært til undersøkelse av en kjempediger hemoroide. Syntes heller ikke det var så veldig gøy akkurat. Samtidig som det var svært vondt.

Tror faktisk legen så på meg at jeg ble ganske forlegen før jeg måtte legge meg på benken med rompa bar.

Syntes dette er MYE værre enn en gu-undersøkelse.

Skrevet

Det skjedde ikke i senga nei, men på stuebordet. Lente hodet bakover og ups, der sto det et talglys og brant.

Det ble en j.. brå slutt på morroa. Jeg hadde spart til langt hår, så jeg begynte nesten å grine. Huff, stakkars mannen min ble ganske forfjamsa.

Hehe....fælt å le men......

Skrevet

Jeg hadde en verkebyll (tvilling) øverst i rompe sprekken. Jeg måtte dra til legevakta for å tømme den. Fikk beskjed om å legge meg på magen på benken, og dra buksa og trusa ned.

Da kom det inn en rå kjekk ung svensk lege. Han begynte å tømme byllen, og sa til sykepleieren at ho måtte åpne vinduet for det lukta så jævlig..

Å kjære vene så flaut.. Det var så flaut at jeg glemte smerten..

Jeg grudde meg veldig da jeg måtte tilbake til han på kontroll..

*rødme*..

Gjest Aldri i livet!
Skrevet

Omtrent i samme sjanger som du, måtte undersøke det andre hullet der bak!

Jeg var alldeles ikke forberedt på det og fikk helt hetta, jeg nektet faktisk, var selvfølgelig en turnuskandidat som var der, han syntes det var skikkelig slitsomt med en pasient som overhodet ikke lystret ordre, til slutt gikk han ut av kontoret rimelig fortvilet med beskjed om at jeg skulle få noen minutter å hente meg inn på.

Da han kom tilbake satt jeg like urørlig med null vilje til å være med på det han ville, og han måtte gå å hente annen assistanse, min godt voksne og strenge fastlege!

Undersøkelsen ble gjort ja, jeg var møkksur, turnuslegen følte seg utilstrekkelig, fastlegen fikk forsinkelser i sin egen kø av pasienter, og jeg var lite fornøyd.

Nå i ettertid er jeg bare utrolig flau over hele hendelsen og glad turnuskandidaten er flyttet herfra igjen.

Skrevet

GU kvalifiserer kanskje ikke som legeundersøkelse, men jeg ble sendt til gynekolog pga noe opplegg for noen år siden. Han skulle ta ultralyd med en pinne inn i mitt private. Mannen var ganske gammel, og altfor usjarmerende. Jeg ble behandlet som om jeg var 12, og han lo litt av meg hele tiden, sa jeg smilte så jeg måtte jo ha det fint og at det da ikke gjorde vondt. Ekkelt. Og flaut.

Skrevet

Jeg kan jo fortelle om den gangen jeg var hos legen, ikke min egen fastlege for dette var i ferietiden, men en annen eldre mann, for noe jeg trodde var ribbeinsbrist. Han kjente og klemte og sto i, men fant ikke noe og klarte ikke å provosere frem smerten, men jeg hadde vondt. Da jeg skulle til å gå spurte han:"Men hvordan skjedde dette da?" Jeg er verdens dårligste løgner så jeg tenkte at det var like greit å si det som det var:"Det hendte under en vel hard runde i sengehalmen..." Han sprakk i latter og da jeg gikk ut døra satt han fremdeles og smålo for seg selv. :o)

*LOL* Men det er godt at ikke alt trenger være så grav alvorlig hos legen :) Ps: jeg kan heller ikke lyve, men har ingen slike gode historier på minnet for øyeblikket.

Skrevet

*kniper munnen sammen, men sprekker nesten* Huffameg, kjipt med håret!

Skrevet

*LOL* Men det er godt at ikke alt trenger være så grav alvorlig hos legen :) Ps: jeg kan heller ikke lyve, men har ingen slike gode historier på minnet for øyeblikket.

Legen jeg har nå er alle tiders - var hos ham for noe underlivsgreier for et par år siden og det endte med at jeg lå i gu-stolen og hylte av latter! :-D

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har blitt så herdet, at det som dere beskriver er hverken pinlig eller flaut for meg lengre.

Jeg har ikke tall på hvor mange innvendige UL jeg har hatt, cystoscopier (ligger i GU-stol og får et rør opp urinrøret), slanger i det fleste hull, deriblandt bak ja -både små og store slanger. Fått spørsmål om sexliv, smerter ved sex osv osv

;o)

Det flaueste er nok de gangene jeg er godt neddopet og plaprer i vei, og tar for god fisk at legen og sykepleierene synes at det jeg sier er viktig *rødme*

Og kan ikke skjønne at de ikke tar vitsene mine, de er jo hyserisk morsomme ;o)

Gjest æsj bæsj
Skrevet

undersøkelser i rumpa ser ut til å gå igjen her,og det støttes fra meg og:( under en sjekk i rumpa,med div press fra legens hånd,løsnet noe,og jeg bæsjet på meg(og fingeren til legen:( ekkelt og pinlig!)

mest ubehagelig smertemessig,synes jeg heller er å sjekke magesekk,og spesielt pumping.men ikke like flaut...(rart egentlig,er jo ikke særlig å bli spydd på heller:/ )

Skrevet

Legen jeg har nå er alle tiders - var hos ham for noe underlivsgreier for et par år siden og det endte med at jeg lå i gu-stolen og hylte av latter! :-D

Jøss! :) Det å sitte slik i den stolen gjør meg så ubekvem at jeg knapt tenker engang ;)

Gjest Rødmer
Skrevet

Jeg hadde en verkebyll (tvilling) øverst i rompe sprekken. Jeg måtte dra til legevakta for å tømme den. Fikk beskjed om å legge meg på magen på benken, og dra buksa og trusa ned.

Da kom det inn en rå kjekk ung svensk lege. Han begynte å tømme byllen, og sa til sykepleieren at ho måtte åpne vinduet for det lukta så jævlig..

*rødme*..

Skjønner den.fastlegen min er på min alder(30 årene) og kjempekjekk

Skrevet

*rødme*..

*LOL*

Unnskyld...Men så det føre meg!

Skrevet

Jeg tisset på en lege en gang, mens han satt dypt konsentrert med ansiktet i høyde med underlivet mitt... litt usikker på hvor "godt" jeg traff, men han tok det med godt humør!

Skrevet

Jeg tisset på en lege en gang, mens han satt dypt konsentrert med ansiktet i høyde med underlivet mitt... litt usikker på hvor "godt" jeg traff, men han tok det med godt humør!

He,he, kan ikke du komme å tisse litt på min også? Liker han ikke for tiden :-)

Skrevet

Jeg skulle på mammagrofi. Hadde fått barn innen det siste året men ammet ikke så mye grunnet problemer. Jeg kledde av meg ovenpå og inn kom den dødskjekke legen. Når han skulle ta bildet kom det den spruten fra puppen, tror det sprutet to meter eller noe sånt. Det var pinlig syntes jeg.

Skrevet

Jeg skulle på mammagrofi. Hadde fått barn innen det siste året men ammet ikke så mye grunnet problemer. Jeg kledde av meg ovenpå og inn kom den dødskjekke legen. Når han skulle ta bildet kom det den spruten fra puppen, tror det sprutet to meter eller noe sånt. Det var pinlig syntes jeg.

*HAHA* Skjønner godt at du syntes det var pinlig :-))

Skrevet

*ROFL* :)))))))))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...