Gjest mora2 Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Jeg tisset på en lege en gang, mens han satt dypt konsentrert med ansiktet i høyde med underlivet mitt... litt usikker på hvor "godt" jeg traff, men han tok det med godt humør! *LOL* Er det mulig??!!! 0 Siter
Nikki Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 *LOL* Er det mulig??!!! Jadda - men påtar meg ikke noe skyld. Jeg var kraftig dopet på smertestillende og lykkelig avslappet. Han skulle fjerne en slange fra urinrøret mitt og klemte på blæra - da må han jo ta skylda sjøl mener jeg! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Jadda - men påtar meg ikke noe skyld. Jeg var kraftig dopet på smertestillende og lykkelig avslappet. Han skulle fjerne en slange fra urinrøret mitt og klemte på blæra - da må han jo ta skylda sjøl mener jeg! Det er jeg helt enig med deg i!! Hihi! :0) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Håret på godsakene da som tok fyr:-) Å guri, der våkna du også ;p 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Dette var ikke en legeundersøkelse, men gikk utover helsepersonell. Jeg har hatt fødsel i full narkose, og da blir jeg fryktelig dårlig etterpå. Jeg husker ikke så mye fra de første timene etter at jeg våknet. Men et par netter etter, så drømte jeg at jeg hadde kastet opp i fanget på en av sykesøstrene. Jeg fortalte om den rare drømmen til romkameraten min, og hun fortalte at drømmen var helt sann. Jeg hadde kastet opp i fanget på den stakkars sykesøsteren, og det hadde visst vært mye som kom også. Ikke særlig hyggelig... 0 Siter
mrxx Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1219430444' post='3939840] Å guri, der våkna du også ;p Hehe, yepp, det kunne jo tenkes at det ble litt vel hett i dusken:-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Hehe, yepp, det kunne jo tenkes at det ble litt vel hett i dusken:-) Dusken? 0 Siter
mrxx Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Dusken? Hehe, etter dette har vel dusken vært en sagablott:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Hehe, yepp, det kunne jo tenkes at det ble litt vel hett i dusken:-) *hehe* Må fortelle om ei dame jeg kjenner... En gang for over 20 år siden (hun er 60 nå), så skulle hun steriliseres pga trøbbel i underetasjen. Før inngrepet skulle åker'n pløyes, og en sykepleier var satt til opprenskingsarbeidet = barbering. Pasienten kledde lydig av seg, mens sykepleieren, som satt med ryggen mot pasienten, gjorde klart utstyr. Sykepleieren snudde seg mot pasienten som satt klar for høvelen, og begynte å gapskratte! " Hvor skal jeg begynne hen!" Utbrøt hun, og fikk ei ny latterkule! Pasienten var heldigvis veldig lite selvhøytidelig, og lo med - hun var jo klar over at det så ut som gjengrodd Amazonas der nede. ) *flirer* 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Hehe, etter dette har vel dusken vært en sagablott:-) Dø!, vi doldamer som fulgte med på diskusjonene til SDD og co, fikk grundig opplæring på hvordan det skal være:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Dette var ikke en legeundersøkelse, men gikk utover helsepersonell. Jeg har hatt fødsel i full narkose, og da blir jeg fryktelig dårlig etterpå. Jeg husker ikke så mye fra de første timene etter at jeg våknet. Men et par netter etter, så drømte jeg at jeg hadde kastet opp i fanget på en av sykesøstrene. Jeg fortalte om den rare drømmen til romkameraten min, og hun fortalte at drømmen var helt sann. Jeg hadde kastet opp i fanget på den stakkars sykesøsteren, og det hadde visst vært mye som kom også. Ikke særlig hyggelig... Det var vel ikke akkurat noe sjokk at akkurat du gjorde dette. Synes du burde tenke deg om litt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Det var vel ikke akkurat noe sjokk at akkurat du gjorde dette. Synes du burde tenke deg om litt. Feilposting? 0 Siter
morsan Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Det skjedde ikke i senga nei, men på stuebordet. Lente hodet bakover og ups, der sto det et talglys og brant. Det ble en j.. brå slutt på morroa. Jeg hadde spart til langt hår, så jeg begynte nesten å grine. Huff, stakkars mannen min ble ganske forfjamsa. Huff, det hørtes ille ut! Var det mye som brant? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Min flaueste legeundersøkelse var nok uten tvil min første gynekologiske undersøkelse. Ikke fordi det egentlig skjedde noe spesielt, men jeg husker jeg grudde meg fælt og at jeg var både flau og engstelig. Helt uten grunn, egentlig :-). 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Huff, det hørtes ille ut! Var det mye som brant? Jeg måtte klippe bort en god del. Det var ikke verre enn det, selv om det var ille nok for meg den gangen:-) Det er lenge siden dette her altså og ikke verre enn at jeg kan le av det nå. 0 Siter
Gjest Ikke hos legen, akkurat, men... Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Jeg har vært så mye inn og ut på sykehus og hos leger at det er lite som oppleves som flaut lenger. Men i yngre år hadde jeg en opplevelse jeg fortsatt nesten rødmer når jeg tenker på; dette var på sykehuset, ikke hos legen. Som sagt, det er maaange år siden, før det ble vanlig å barbere seg "der nede". Min daværende samboer var et "seksuelt dyr" som elsket eksprimentelle aktiviteter, noe barbering "der nede" var. Like etter en slik barberingsrunde havnet jeg på sykehuset med blindtarmbetennelse, og da blir man kledd helt naken før operasjon. Vel, da jeg våknet igjen etter operasjonen hørte jeg min egen stemme messe om den barberingen og hvor fabelaktiv vårt sexliv var. Stakkars sykepleiere... Følte sikkert for å forklare meg, tenker jeg, uten at jeg tror jeg nødvendigvis gjorde noe som helst nytte for meg på den fronten. 0 Siter
morsan Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Jeg måtte klippe bort en god del. Det var ikke verre enn det, selv om det var ille nok for meg den gangen:-) Det er lenge siden dette her altså og ikke verre enn at jeg kan le av det nå. Det er bra! :-) Skjønner godt at det var skikkelig 'turn off' å bli litt for het i topplokket! ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Jeg har vært så mye inn og ut på sykehus og hos leger at det er lite som oppleves som flaut lenger. Men i yngre år hadde jeg en opplevelse jeg fortsatt nesten rødmer når jeg tenker på; dette var på sykehuset, ikke hos legen. Som sagt, det er maaange år siden, før det ble vanlig å barbere seg "der nede". Min daværende samboer var et "seksuelt dyr" som elsket eksprimentelle aktiviteter, noe barbering "der nede" var. Like etter en slik barberingsrunde havnet jeg på sykehuset med blindtarmbetennelse, og da blir man kledd helt naken før operasjon. Vel, da jeg våknet igjen etter operasjonen hørte jeg min egen stemme messe om den barberingen og hvor fabelaktiv vårt sexliv var. Stakkars sykepleiere... Følte sikkert for å forklare meg, tenker jeg, uten at jeg tror jeg nødvendigvis gjorde noe som helst nytte for meg på den fronten. *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.