Gå til innhold

Innadvendte og alenetid

Anbefalte innlegg

Gjest Selvsentrert
Skrevet

Nei. Det er hele tiden noen som snakker til meg.

Hva i alle dager da. Hva slags mennesker er dette? Svigerforeldre i utlandet? Kan du ikke sette deg 5 min. på do eller kan ikke samboeren din snakke med disse menneskene.

La være og svare da vel.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

18

• Persille1365381127

3

• Elis31

2

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mandolina
Skrevet

Selvfølgelig. Det tar tid å finne et sted å bo som er passende for våre behov og samsvarer med prisen vi kan betale. Samboer reiste i forveien, men ting tar tid :/

ÅH, jeg trodde at man alltid ordnet med bosted på forhånd, før man flyttet.

Dere er jo en familie på tre, ikke lett å leve innpå andre i lengre tid, i en familie, som du ikke kjenner.

Hilsen

Skrevet

Nei. Jeg har hatt migrene og omgangssyke mens jeg har vært her og det blir tatt direkte ille opp... Så... Nei.

ble tatt ille opp at du var syk?? Hvordan folk er dette ?

Skrevet

Få en venninne til å ringe deg..Det er KRISE, du må bare hjelpe henne litt?.... ;0)

Gjest ViViola
Skrevet

Nei. Jeg har hatt migrene og omgangssyke mens jeg har vært her og det blir tatt direkte ille opp... Så... Nei.

Men jøss i væla - åssen er det mulig da????? At noen tar det ille opp at folk blir sjuke, mener jeg????

Ja-ja...

Må du holde ut å ha det slik lenge til?

Føler med deg!

Skrevet

Jeg kan virkelig ikke forestille meg hvem som skulle ha noe imot at du tilbringte tid alene, så fremt det er tilgjengelge rom for det. Svigerforeldre?! Da hadde jeg fått mannen min til å sagt fra at du var sliten eller noe.

Kan skjønne at du er sliten, jeg kan bli sliten selv når vi besøker familie, og der er det endatil ingen som reagerer negativt på at jeg trekker meg tilbake.

Har dessverre ingen andre gode tips, enn å gå tur da.

Ellers hadde jeg bare tatt med meg en bok, og gitt en lang f... i om noen ble sure for det.

Disse menneskene er vanskelige å forestille seg, tror jeg ;)

Skrevet

Hva i alle dager da. Hva slags mennesker er dette? Svigerforeldre i utlandet? Kan du ikke sette deg 5 min. på do eller kan ikke samboeren din snakke med disse menneskene.

La være og svare da vel.

Nei, vi må holde konfliktnivået på et minimum.

Skrevet

ÅH, jeg trodde at man alltid ordnet med bosted på forhånd, før man flyttet.

Dere er jo en familie på tre, ikke lett å leve innpå andre i lengre tid, i en familie, som du ikke kjenner.

Hilsen

Nei, det er ikke lett. Men huset er stort og i utgangspunktet har vi en egen del av huset med flere rom og bad. Problemet er at de foretrekker om vi bare bruker det til soving...

Skrevet

ble tatt ille opp at du var syk?? Hvordan folk er dette ?

Engelske folk... ;)

Skrevet

Få en venninne til å ringe deg..Det er KRISE, du må bare hjelpe henne litt?.... ;0)

Tok meg nettopp en tur på "butikken" og snakket med bestevenninna. Det hjalp mye! Men fikk litt stygge blikk når jeg kom tilbake en time senere, gitt ;)

Skrevet

Men jøss i væla - åssen er det mulig da????? At noen tar det ille opp at folk blir sjuke, mener jeg????

Ja-ja...

Må du holde ut å ha det slik lenge til?

Føler med deg!

Takk for det :)

Forhåpentligvis ikke lenge. Vi skal ut så fort som svint, selv om vi ikke en gang rekker å kjøpe møbler... :P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg tror jeg hadde gått på veggen om jeg ikke fikk litt tid for meg selv. Det må da kunne aksepteres at du setter deg i en krok for deg selv og leser en bok?

Jeg skjønner at det er spesielle folk du bor hos, men har du prøvd?

Skrevet

Jeg tror jeg hadde gått på veggen om jeg ikke fikk litt tid for meg selv. Det må da kunne aksepteres at du setter deg i en krok for deg selv og leser en bok?

Jeg skjønner at det er spesielle folk du bor hos, men har du prøvd?

Ja.

Det hjelper i grunnen ikke all den tid jeg MÅ være i stua. Det er så mye bråk her til enhver tid, de er ekstremt høylytte.

Men nå tror jeg faktisk jeg skal gi blaffen i hva de mener for i kveld og gå opp på rommet mitt med en bok.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja.

Det hjelper i grunnen ikke all den tid jeg MÅ være i stua. Det er så mye bråk her til enhver tid, de er ekstremt høylytte.

Men nå tror jeg faktisk jeg skal gi blaffen i hva de mener for i kveld og gå opp på rommet mitt med en bok.

Det støtter jeg deg i. Det er ikke godt for deg å ta hensyn til alle andre hele tiden, når det går på bekostning av deg selv. Så stikk opp på rommet du, med en gang.

Skrevet

Tok meg nettopp en tur på "butikken" og snakket med bestevenninna. Det hjalp mye! Men fikk litt stygge blikk når jeg kom tilbake en time senere, gitt ;)

Hev deg over det, ikke bry deg! :0)

Husk all støtten du har i ryggen her inne!

Gjest doen kan brukes til mangt
Skrevet

Gå på do, lås døra og bli der en time ;-)

Skrevet

Nei, det er ikke lett. Men huset er stort og i utgangspunktet har vi en egen del av huset med flere rom og bad. Problemet er at de foretrekker om vi bare bruker det til soving...

Det med at egne rom helst bare skal brukes til soving, kjenner jeg meg igjen i..... Når vi er hos svigermor, har vi voksne et eget soverom, men hun synes det er veldig rart hvis jeg setter meg inn der for å lese... en skal helst befinne seg i fellsrommene kjøkken og stue...

Men - jeg trekker meg nå tilbake av og til likevel :-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja.

''Men nå tror jeg faktisk jeg skal gi blaffen i hva de mener for i kveld og gå opp på rommet mitt med en bok.''

Gjør det.

Jeg hadde problem i sommer, jeg må ha alenetid og det var det ikke aksept for. Etter og gått på bekostning av meg selv for lenge, gav jeg blaffen og gikk alene med boka mi.

Sure miner ble det, men jeg lot det prelle av. Jeg kunne ikke ødelegge meg selv lengre.

Samme med at det ikke aksepteres at jeg er syk. Nå gir jeg rett og slett f***. Er jeg dårlig så er jeg dårlig.

Lykke til med egen bolig! Håper dere ikke er langt unna målet.

Skrevet

jeg skjønner ikke helt.. stygge blikk for å gå på butikken??

Skrevet

Det med at egne rom helst bare skal brukes til soving, kjenner jeg meg igjen i..... Når vi er hos svigermor, har vi voksne et eget soverom, men hun synes det er veldig rart hvis jeg setter meg inn der for å lese... en skal helst befinne seg i fellsrommene kjøkken og stue...

Men - jeg trekker meg nå tilbake av og til likevel :-)

Hm...kanskje det var mer uvanlig for den generasjone å henge på soverommet, også har de jo gjerne god fantasi og, så gud vet hva hun tenker du gjør der ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...