Gå til innhold

Innadvendte og alenetid

Anbefalte innlegg

Gjest dette må være enkelt.
Skrevet

Du legger deg tidligere om kvelden og sier du trenger mye søvn. Dermed leser du litt før leggetid og sover masse.

Du er et voksent menneske som må tørre å stå imot presset av sure miner. Hvis du vil ut å gå tur så gjør du akkurat det. Fordi du trenger mosjon. Eller skal bli kjent med omgivelsene eller..finn på hva som helst og smil til dem og si hadet!

Alternativt gå på biblioteket for å lese aviser og surfe alene på pc. Eller du skal handle nye klær, men fant ingen du likte alikevel...osv.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

18

• Persille1365381127

3

• Elis31

2

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mandolina
Skrevet

Nei, det er ikke lett. Men huset er stort og i utgangspunktet har vi en egen del av huset med flere rom og bad. Problemet er at de foretrekker om vi bare bruker det til soving...

Du må leve på dine egne premisser og ikke la de andre helt invadere deg.

Har dere egne rom, er det vel naturlig at dere oppholder dere der, når dere skal bo der i en lengre periode.

Hilsen

Skrevet

Kan du ikke ta med barne ditt på tur, så slipper du vekk for en stund? Det må da vel være akseptabelt at barnet trenger frisk luft?

Persille1365381127
Skrevet

Skyld på at Squishy ikke vil sove, så legger du deg sammen med ham :)

Du trenger selvfølgelig ikke gjøre det (vet ikke om dere deler rom), men du kan legge deg i din egen seng (eller på eget rom) og lese eller noe :)

Eller, ta med pcæn og vær med oss ;)

Persille1365381127
Skrevet

Men du, gi meg et resymé på hva de sier/gjør - har ikke fått med meg at de er SÅ rare?

Skrevet

Men du, gi meg et resymé på hva de sier/gjør - har ikke fått med meg at de er SÅ rare?

Åh herregud, det er en lang historie (selv om jeg har vært her kort tid). Sender deg en e-mail om det senere, når jeg har litt mer tid :)

Persille1365381127
Skrevet

Åh herregud, det er en lang historie (selv om jeg har vært her kort tid). Sender deg en e-mail om det senere, når jeg har litt mer tid :)

Gjør det!

Om ikke annet kan jeg slenge litt dritt om dem eller noe og tilby litt psykisk støtte ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...