Linnea78 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Frøken har nå blitt veldig flink til å ikke tisse eller bærsje i trusa. Men i morgen skal vi på bytur. Vi bor ett stykke fra byen (ca 1 times kjøring). Bør vi ha på henne bleie i morgen da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg hadde ikke gjort det, nei, men jeg hadde sørget for at hun tisset rett før vi reiste, og med en gang vi kom fram. Også hadde jeg lagt et tykt håndkle i bilsetet, og tatt med både vaskeklut og skifteklær. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg hadde ikke gjort det, nei, men jeg hadde sørget for at hun tisset rett før vi reiste, og med en gang vi kom fram. Også hadde jeg lagt et tykt håndkle i bilsetet, og tatt med både vaskeklut og skifteklær. :-) Tiltredes. I tilegg ville jeg vanket på steder jeg visste hadde god tilgjengelighet på akuttdoer og sørget for mynter til å komme meg inn på hvilken do som helst. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Tiltredes. I tilegg ville jeg vanket på steder jeg visste hadde god tilgjengelighet på akuttdoer og sørget for mynter til å komme meg inn på hvilken do som helst. mvh Saken er at i sentrum vet jeg ikke om en eneste do! Og vi må dit for å ordne endel saker og ting. Ellers skal det sies at frøken har selskapsblære. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Når bleia først er kommet av ville jeg aldri tatt den på igjen. Den første tiden hadde vi med ekstra truser i bilen, i tillegg til et engangs tisselaken i bilsetet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Saken er at i sentrum vet jeg ikke om en eneste do! Og vi må dit for å ordne endel saker og ting. Ellers skal det sies at frøken har selskapsblære. :-) Kafeer har doer, og få kan stå imot en søt liten en som bare måååå på do! :-) Mine fikk låne doer på butikker også, de, da de var i avvenningsfasen. Folk har i grunnen forståelse for situasjonen. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Saken er at i sentrum vet jeg ikke om en eneste do! Og vi må dit for å ordne endel saker og ting. Ellers skal det sies at frøken har selskapsblære. :-) Til det kan man bare si: 'God tur, og lykke til!' Og ta for all del med mange skift og øvrig nødvendig kriseutstyr! ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kafeer har doer, og få kan stå imot en søt liten en som bare måååå på do! :-) Mine fikk låne doer på butikker også, de, da de var i avvenningsfasen. Folk har i grunnen forståelse for situasjonen. :-) Det er sant. En av mine hadde en forkjærlighet for å utsette det meste til siste liten. Og så kan du tro det hastet! ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det er sant. En av mine hadde en forkjærlighet for å utsette det meste til siste liten. Og så kan du tro det hastet! ;-) mvh He-he, da tripper de godt! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "dumme mamma" Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Vår pode har tisset opp ned,og mellom busker og kratt hihi... Vi fikk oss ikke til å ta på bleien når den først var kommet av, som flere under også nevner. Vi bruker nattbleie da, men det er det. Lykke til med bleieslutt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.