frosken Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg har lurt en del på dette med døgning som har blitt så populært blant barn og ungdom. For en uke siden hadde jeg fire 14 åringer som skulle overnatte, og de klarte å holde seg våken ikke bare den natten men helt frem til neste kveld. Jeg tenkte at dette måtte være en billig form for rus - og et godt alternativ til bruk av rusmidler. Nå har forskernes funnet ut det som vel unge mennesker har visst noen år: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=524830 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skal Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Mon tro om det kan forklare kroppens (og psykens) sterke motstand mot nok søvn når man har levd på lite og med mange døgninger over mange år. At man rett og slett blir litt rusmisbruker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.