Gå til innhold

Dagens ishakkekommentar

Gjest Valnøtt

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt

Dagens ishakkekommentar kommer fra minsten. "Mamma, pappa ringte og spurte om jeg savner han, og det hørtes ut som han ble sinna da jeg sa nei".

Det hender jeg er stolt av evnen til å klare å holde ansiktet heeeelt rolig... Jeg forklarte at hvis man stanger hodet sitt i veggen og får vondt så kommer mamma og trøster og synes synd på. Men hvis man stanger hodet i veggen trehundre ganger etter hverandre. Og sier "Hvis du ikke gir deg så stanger jeg hodet mitt i veggen", så kan det hende det ikke er like synd på en selv om vondten i hodet er den samme.

Kloke lille barnet konkluderte med at kanskje pappa tenker bedre når han merker at det bare er hans hode som gjør vondt, og ikke våre.

Jeg kjenner det på meg - om et par timer så de ikke merker sammenhengen direkte - så blir det en stor is i sola her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojoj, det er store ting for små hoder og hjerter, men så fantastisk når de virkelig får denne erkjennelsen mens de fremdeles er små, da er det tross alt mye bagasje de slipper som voksne. Regner med at isen smakte ;) Ønsker dere en fortsatt god helg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars dine små, de har nok endal tanker de også..

Trist å høre at et barn ikke savner sin far, men samtidig forstår jeg det veldig godt. De er heldige som har deg, Valnøtt!

Håper dere koste dere masse med is! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...