Gjest Valnøtt Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Dagens ishakkekommentar kommer fra minsten. "Mamma, pappa ringte og spurte om jeg savner han, og det hørtes ut som han ble sinna da jeg sa nei". Det hender jeg er stolt av evnen til å klare å holde ansiktet heeeelt rolig... Jeg forklarte at hvis man stanger hodet sitt i veggen og får vondt så kommer mamma og trøster og synes synd på. Men hvis man stanger hodet i veggen trehundre ganger etter hverandre. Og sier "Hvis du ikke gir deg så stanger jeg hodet mitt i veggen", så kan det hende det ikke er like synd på en selv om vondten i hodet er den samme. Kloke lille barnet konkluderte med at kanskje pappa tenker bedre når han merker at det bare er hans hode som gjør vondt, og ikke våre. Jeg kjenner det på meg - om et par timer så de ikke merker sammenhengen direkte - så blir det en stor is i sola her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Du har noen skjønner unger! Og de har en flott mamma! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bareentanke Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Trist lesing 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ojoj, det er store ting for små hoder og hjerter, men så fantastisk når de virkelig får denne erkjennelsen mens de fremdeles er små, da er det tross alt mye bagasje de slipper som voksne. Regner med at isen smakte Ønsker dere en fortsatt god helg! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Uff, stakkars dine små, de har nok endal tanker de også.. Trist å høre at et barn ikke savner sin far, men samtidig forstår jeg det veldig godt. De er heldige som har deg, Valnøtt! Håper dere koste dere masse med is! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.