Gå til innhold

hjelp,babyn min drikker nesten ikke melk

Gjest manjana

Anbefalte innlegg

Gjest manjana

Begynnte med grøt og middag for ca 2 mnd siden.Jeg har prøvd alle triks.Hun bare tøyser med Flaska og vrir seg unna!Har prøvd å gi flaske først, men hun tar bare sånn 60-8o ml. Kansje jeg skal gi henne hver 4 time, eller vente til hun blir skikkelig sulten?

Holdt på sånn de siste 14 dager.

noen som har det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun bare vrir seg unna er hun ikke sulten. Drøy en stund mellom måltidene, lag skikkelige måltider, ikke småspising halve dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manjana

Hvis hun bare vrir seg unna er hun ikke sulten. Drøy en stund mellom måltidene, lag skikkelige måltider, ikke småspising halve dagen.

takk for svar)) hun er glad i grøt og middag +fruktdessert, men jeg får trekke ut tiden til 4 timer.Hun er bare blid, så jeg vet aldri riktig ,når henne er skikkelig sulten.))kansje vente til hun blir litt utilpass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar)) hun er glad i grøt og middag +fruktdessert, men jeg får trekke ut tiden til 4 timer.Hun er bare blid, så jeg vet aldri riktig ,når henne er skikkelig sulten.))kansje vente til hun blir litt utilpass.

Hvor gammel er hun? Hvis hun spiser både grøt, middag og fruktmos så er det ikke sikkert hun trenger særlig med rene melkemåltider lenger. Mine fikk ikke det etter de var 6-7-8 mnd såvidt jeg husker. Ingen av dem var spesielt glade i melk, viste seg senere at den ene ikke tålte melk heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manjana

Hvor gammel er hun? Hvis hun spiser både grøt, middag og fruktmos så er det ikke sikkert hun trenger særlig med rene melkemåltider lenger. Mine fikk ikke det etter de var 6-7-8 mnd såvidt jeg husker. Ingen av dem var spesielt glade i melk, viste seg senere at den ene ikke tålte melk heller.

Hun er 7 mnd.og drikker litt vann fra kopp.akkurat nå holder hun på å få tenner og klør veldig.Kansje jeg kan begynne med litt brødskive til ett måltid? Skal prøve å bruke koppen til noe av melken, det er jo mulig hun er lei flaska)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 7 mnd.og drikker litt vann fra kopp.akkurat nå holder hun på å få tenner og klør veldig.Kansje jeg kan begynne med litt brødskive til ett måltid? Skal prøve å bruke koppen til noe av melken, det er jo mulig hun er lei flaska)))

Brødskive kan du godt gi nå. :o) Mellomgrovt brød (loff blir bare en klissete deig som setter seg fast i ganen) med leverpostei eller prim f.eks., i små biter på et fat så kan ungen spise selv. Pleier å være kjempespennende! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ketchupbil

Jeg gir en melkeflaske på 200 ml til frokost. Steller henne og gir så grøt og litt mer melk et par timer senere. Etter dette må jeg gi melk først i resten av måltidene for hun er mest glad i maten. Kanskje du kan prøve det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...