Gå til innhold

Hva kan man ta når man selger brukt?

UlrikkeE

Anbefalte innlegg

Har en Emmaljunga Duo Edge som jeg skal selge... En 2006-modell... Med stelleveske... Ny pris var vel opp mot 8000... Kan jeg legge den ut for 4000?

Akta Graco Rally Sport bilstoler (15-36 kg) som koster tusenlappen nye... Greit med 400?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bare å prøve. :o) Se litt på finn.no hva tilsvarende vogner averteres for.

Har gjort det... ;)

Voksiposen forsvant som dugg for solen nesten før jeg hadde fått ut annonsen...

Men nå er det noen vogner som har ligget på Finn en stund... Derfor tenkte jeg at jeg skulle lufte litt her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det... ;)

Men nå er det noen vogner som har ligget på Finn en stund... Derfor tenkte jeg at jeg skulle lufte litt her ;)

Blir de liggende lenge er de enten solgt og glemt fjernet, eller priset for høyt og dermed ikke solgt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det... ;)

Har en voksipose jeg skal selge jeg også. Hvor mye tok du for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en voksipose jeg skal selge jeg også. Hvor mye tok du for den?

Jeg satte den til 600... Fikk så mange henvendelser at jeg rett og slett sa at jeg solgte den til høystbydende, og havnet på 750...

Pent brukt, så omtrent ny ut...

Godt fornøyd jeg altså! Og hun som kjøpte den også, hun hentet den i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satte den til 600... Fikk så mange henvendelser at jeg rett og slett sa at jeg solgte den til høystbydende, og havnet på 750...

Pent brukt, så omtrent ny ut...

Godt fornøyd jeg altså! Og hun som kjøpte den også, hun hentet den i dag ;)

Ja jeg ser at de posene forsvinner fort på finn.no. Ikke rart heller, gode som de er, og masse penger å spare på å kjøpe brukt selvsagt.

Min ser også helt ny ut. Tenker jeg tar 700 jeg da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...