org Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Søttan, altså. Jeg var på bokhandelen og kjøpte blekk til min hp psc 1215 all-in-one. Hadde skrevet ned navnet på skriveren, for sånt husker ikke jeg. Og _da_ måtte det da bli rett, tenkte jeg. Vel, orgemannen skulle hjelpe meg å installere de nye patronene i sted. Han mener jeg har fått feil type. De jeg fikk, var hp 78 og hp 45. Og de mener han ikke kan brukes. (har ikke åpnet pakningene). De som står i fra før, er hp 28 og hp 56. Stønn, må jeg virkelig bytte, eller kan det gå greit? På nett nå har jeg funnet billigere blekk http://www.112ink.no/show_printer.php?id=5461&referer_id=AWNO-B&gclid=CKehgNbJppUCFQpYQgod7ld-jw Og der står det noe om at ND56 erstatter HP 56. Er det ett fett om jeg kjøper det, kanskje? Hmmm. Ca halve prisen... Hva tror dere? Takker på forhånd for hjelpa. 0 Siter
citoyen Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Du har fått patroner til HP PhotoSmart 1215. Dette er en annen printer enn HP PSC 1215. Du må nok bytte 0 Siter
org Skrevet 26. august 2008 Forfatter Skrevet 26. august 2008 Du har fått patroner til HP PhotoSmart 1215. Dette er en annen printer enn HP PSC 1215. Du må nok bytte Uff - du har sikkert rett! Men - takk for hjelpa! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.