Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søttan, altså. Jeg var på bokhandelen og kjøpte blekk til min hp psc 1215 all-in-one.

Hadde skrevet ned navnet på skriveren, for sånt husker ikke jeg. Og _da_ måtte det da bli rett, tenkte jeg.

Vel, orgemannen skulle hjelpe meg å installere de nye patronene i sted. Han mener jeg har fått feil type. De jeg fikk, var hp 78 og hp 45. Og de mener han ikke kan brukes. (har ikke åpnet pakningene).

De som står i fra før, er hp 28 og hp 56. Stønn, må jeg virkelig bytte, eller kan det gå greit?

På nett nå har jeg funnet billigere blekk

http://www.112ink.no/show_printer.php?id=5461&referer_id=AWNO-B&gclid=CKehgNbJppUCFQpYQgod7ld-jw

Og der står det noe om at ND56 erstatter HP 56. Er det ett fett om jeg kjøper det, kanskje? Hmmm. Ca halve prisen... Hva tror dere?

Takker på forhånd for hjelpa.

Skrevet

Du har fått patroner til HP PhotoSmart 1215. Dette er en annen printer enn HP PSC 1215. Du må nok bytte :)

Skrevet

Du har fått patroner til HP PhotoSmart 1215. Dette er en annen printer enn HP PSC 1215. Du må nok bytte :)

Uff - du har sikkert rett!

Men - takk for hjelpa! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...