Gå til innhold

mye rart barna spiser....

Anbefalte innlegg

Gjest rar mat
Skrevet

i dag sitter min datter på snart 5 år og spiser noen nacho chips..

hun lurer på om jeg hadde mer rømme dressing igjen etter i går kveld og jeg sier nei..Hun fyker i kjøleskapet og henter noe og når jeg går i stua spiser hun nacho chips med brunost...

Helt utrolig

AneM1365380603
Skrevet

Her spises det også litt forskjellig. 5-åringen spiste nylig brunost med majones. Vel, hun vet best selv hva som smaker godt ;)

Gjest Klaudia
Skrevet

Her spises det også litt forskjellig. 5-åringen spiste nylig brunost med majones. Vel, hun vet best selv hva som smaker godt ;)

Brunost med majones er en slager i SFO`en der jeg jobber. Peanøttsmør med majones også for den saks skyld:-/

Kan ikke huske at majones var så populært da jeg var barn på 80-tallet?

Skrevet

En venn av meg spiste nugatti med majones når hun var liten! Urk

AneM1365380603
Skrevet

Brunost med majones er en slager i SFO`en der jeg jobber. Peanøttsmør med majones også for den saks skyld:-/

Kan ikke huske at majones var så populært da jeg var barn på 80-tallet?

Det har jeg aldri tenkt over, men jeg tror ikke vi hadde masjones i huset da jeg vokste opp. Det er kun det ene barnet mitt som spiser det, og vi voksne.

Majones på brunost høres ikke godt ut ;) Mine har også hatt agurk på syltetøyskiver, og det må de gjerne gjøre.

brilleslangen
Skrevet

Hva med pålegg på brødskiva i disse variantene?

egg med jordbærsyltetøy

Eller syltaagurk med majones

Eller leverpostei med spekepølse

eller peanøttsmør med syltetøy

eller syltetøy med hvit eller brun ost

kaviar med spekepølse

makrell i tomat, med hvitost og kaviar

leverpostei med popcorn

Dette er påleggskombinasjoner som jeg vet at folk jeg kjenner liker(ikke samme person som liker altmen likevel...) Noen av kombinasjonene høres ok ut, andre høres helt forferdelig ut, men trenger kanskje ikke være så ille siden noen liker det...

Skrevet

Hva med pålegg på brødskiva i disse variantene?

egg med jordbærsyltetøy

Eller syltaagurk med majones

Eller leverpostei med spekepølse

eller peanøttsmør med syltetøy

eller syltetøy med hvit eller brun ost

kaviar med spekepølse

makrell i tomat, med hvitost og kaviar

leverpostei med popcorn

Dette er påleggskombinasjoner som jeg vet at folk jeg kjenner liker(ikke samme person som liker altmen likevel...) Noen av kombinasjonene høres ok ut, andre høres helt forferdelig ut, men trenger kanskje ikke være så ille siden noen liker det...

'' peanøttsmør med syltetøy eller syltetøy med hvit eller brun ost kaviar med spekepølse''

Alle disse tre spiser jeg rett som det er, dvs. jeg har salami på kaviaren om jeg blir skikkelig søtsugen. Godt! :o)

Skrevet

'' peanøttsmør med syltetøy eller syltetøy med hvit eller brun ost kaviar med spekepølse''

Alle disse tre spiser jeg rett som det er, dvs. jeg har salami på kaviaren om jeg blir skikkelig søtsugen. Godt! :o)

Salami på kaviar - kurerer det _søt_hunger? Det hørtes da ganske så salt ut... :-)

Skrevet

Salami på kaviar - kurerer det _søt_hunger? Det hørtes da ganske så salt ut... :-)

Svimet jeg igjen? Selvfølgelig er det noe jeg spiser når jeg er skikkelig saltsugen! :o)

Skrevet

Svimet jeg igjen? Selvfølgelig er det noe jeg spiser når jeg er skikkelig saltsugen! :o)

Aha - mystery solved. Syntes det virket litt rart at det hjalp _så_ bra mot sukkerhunger, ja. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...