Gjest rar mat Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 i dag sitter min datter på snart 5 år og spiser noen nacho chips.. hun lurer på om jeg hadde mer rømme dressing igjen etter i går kveld og jeg sier nei..Hun fyker i kjøleskapet og henter noe og når jeg går i stua spiser hun nacho chips med brunost... Helt utrolig 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Her spises det også litt forskjellig. 5-åringen spiste nylig brunost med majones. Vel, hun vet best selv hva som smaker godt 0 Siter
Gjest Klaudia Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Her spises det også litt forskjellig. 5-åringen spiste nylig brunost med majones. Vel, hun vet best selv hva som smaker godt Brunost med majones er en slager i SFO`en der jeg jobber. Peanøttsmør med majones også for den saks skyld:-/ Kan ikke huske at majones var så populært da jeg var barn på 80-tallet? 0 Siter
Mamma07 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 En venn av meg spiste nugatti med majones når hun var liten! Urk 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Brunost med majones er en slager i SFO`en der jeg jobber. Peanøttsmør med majones også for den saks skyld:-/ Kan ikke huske at majones var så populært da jeg var barn på 80-tallet? Det har jeg aldri tenkt over, men jeg tror ikke vi hadde masjones i huset da jeg vokste opp. Det er kun det ene barnet mitt som spiser det, og vi voksne. Majones på brunost høres ikke godt ut Mine har også hatt agurk på syltetøyskiver, og det må de gjerne gjøre. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Hva med pålegg på brødskiva i disse variantene? egg med jordbærsyltetøy Eller syltaagurk med majones Eller leverpostei med spekepølse eller peanøttsmør med syltetøy eller syltetøy med hvit eller brun ost kaviar med spekepølse makrell i tomat, med hvitost og kaviar leverpostei med popcorn Dette er påleggskombinasjoner som jeg vet at folk jeg kjenner liker(ikke samme person som liker altmen likevel...) Noen av kombinasjonene høres ok ut, andre høres helt forferdelig ut, men trenger kanskje ikke være så ille siden noen liker det... 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Hva med pålegg på brødskiva i disse variantene? egg med jordbærsyltetøy Eller syltaagurk med majones Eller leverpostei med spekepølse eller peanøttsmør med syltetøy eller syltetøy med hvit eller brun ost kaviar med spekepølse makrell i tomat, med hvitost og kaviar leverpostei med popcorn Dette er påleggskombinasjoner som jeg vet at folk jeg kjenner liker(ikke samme person som liker altmen likevel...) Noen av kombinasjonene høres ok ut, andre høres helt forferdelig ut, men trenger kanskje ikke være så ille siden noen liker det... '' peanøttsmør med syltetøy eller syltetøy med hvit eller brun ost kaviar med spekepølse'' Alle disse tre spiser jeg rett som det er, dvs. jeg har salami på kaviaren om jeg blir skikkelig søtsugen. Godt! ) 0 Siter
org Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 '' peanøttsmør med syltetøy eller syltetøy med hvit eller brun ost kaviar med spekepølse'' Alle disse tre spiser jeg rett som det er, dvs. jeg har salami på kaviaren om jeg blir skikkelig søtsugen. Godt! ) Salami på kaviar - kurerer det _søt_hunger? Det hørtes da ganske så salt ut... :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Salami på kaviar - kurerer det _søt_hunger? Det hørtes da ganske så salt ut... :-) Svimet jeg igjen? Selvfølgelig er det noe jeg spiser når jeg er skikkelig saltsugen! ) 0 Siter
org Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Svimet jeg igjen? Selvfølgelig er det noe jeg spiser når jeg er skikkelig saltsugen! ) Aha - mystery solved. Syntes det virket litt rart at det hjalp _så_ bra mot sukkerhunger, ja. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.