Gå til innhold

Noen som har erfaring med osteopat?

Gjest gomle

Anbefalte innlegg

Har en datter på straks 8 som har tisset på seg hele livet, har aldri hatt en tørr dag. Vi har gått til uroterapeut uten noen som helst effekt, og prøver nå andre metoder. Vi har nå bestilt time hos en osteopat. Er det noen her som har erfaring med dette? Noen som har hatt hjelp av det, eller som har prøvd det uten effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anne Marie 69

Hei!

Vi har en datter på 11, som hadde samme problem. Våt både dag og natt. Vi prøvde ALT, også osteopati, men det ga ingen positiv effekt for vår datter. Ble anbefalt akupunktur, og endelig var det noe som virket. Det tok litt tid, men hun ble tørr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har en datter på 11, som hadde samme problem. Våt både dag og natt. Vi prøvde ALT, også osteopati, men det ga ingen positiv effekt for vår datter. Ble anbefalt akupunktur, og endelig var det noe som virket. Det tok litt tid, men hun ble tørr!!!

Hvor mange timer hadde dere hos akupunktør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Har selv vært

Jeg var sengevæter helt til jeg var ca. 12 år. Det virket som det stoppet da jeg fikk min første mens... så jeg regner med at sengevæting vokser man av seg, før eller senere. Ikke sikker på hvorfor jeg tisset på meg om natten, men jeg var ofte tørst på kvelden og drakk saft...

Jeg fikk tisselaken med alarm, den skulle pipe og vekke meg om jeg hadde et uhell... men dette var bare travelt og problemet ble slettes ikke bedre.

Det hjalp litt å overnatte hos andre, da syntes jeg det var flaut å tisse seg ut - men det hendte jeg var uheldig der og.

Pass på at barnet ikke drikker for mye på kvelden og tisser godt.

Jeg har ikke erfaring fra osteopat ang. sengevæting, men alt kan jo være til hjelp :)

Hva med akupunktur?

Bare pass på at barnet ikke føler seg flau, jeg tror det kan forverre problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Marie 69

Hvor mange timer hadde dere hos akupunktør?

Er ikke helt sikker, da det er en stund siden, men tror kanskje 5-6 behandlinger før vi merket bedring.. Fortsatte med behandlinger en stund til det ble helt borte, så jeg husker ikke hvor mange behandlinger vi hadde tilsammen.

(Utfordringen kan jo være de barn som ikke liker stikking og sprøyter, men disse nålene er jo veldig tynne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Verdtåprøve

Er ikke helt sikker, da det er en stund siden, men tror kanskje 5-6 behandlinger før vi merket bedring.. Fortsatte med behandlinger en stund til det ble helt borte, så jeg husker ikke hvor mange behandlinger vi hadde tilsammen.

(Utfordringen kan jo være de barn som ikke liker stikking og sprøyter, men disse nålene er jo veldig tynne)

Koster det mye med akupunktur? Husker du hvor mye dere betalte?

Vi har en sønn som ble nettopp ble 9 som sliter med sengevæting.

Har vært til uroterapeut å også prøvd minirin å uten hell det ser ut som at alarmteppe er neste.

Jeg har ikke så mye tru på det men akupunktur vet jeg virker siden jeg prøvde det for å starte fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...