Rith Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Jeg hadde stort lag for litt siden, og hadde ikke tid til annet enn å pakke bort maten som ble igjen og fryse rubb og stubb. Det jeg nå lurer på er om det var så lurt å fryse spekemat, røkelaks, eggerøre osvosv. Er spekematen særlig holdbar når jeg tar den opp igjen fra fryseren? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Spekematen greier seg nok bra og er vel omtrent like holdbar som før den kom i fryseren, men jeg kan ikke forestille meg at eggerøra er særlig delikat når den kommer opp fra fryseren igjen. Samme gjelder for f.eks potetsalat. Men spekemat? No problem. 0 Siter
Rith Skrevet 25. august 2008 Forfatter Skrevet 25. august 2008 Spekematen greier seg nok bra og er vel omtrent like holdbar som før den kom i fryseren, men jeg kan ikke forestille meg at eggerøra er særlig delikat når den kommer opp fra fryseren igjen. Samme gjelder for f.eks potetsalat. Men spekemat? No problem. Å takk for svar, det var en lettelse! Det viktigste er at spekematen holder seg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.