Gjest Valnøtt Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 I dag fant jeg en artikkel om at det er høysesong på familiedrap igjen. Gikk bare et par timer så kom denne: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=525097 Min lettelse i dette er at jeg ikke skal sende ungene til samvær til helgen. Denne sesongen skal mine deilige små være her hos meg og stefar og ingen skal komme i nærheten av å røre dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Sånne historier griper meg som en isklo i hjertet, og sånn er det for meg som har mine barn omgitt av trygge gode voksne! Hvordan det er for bl.a deg som har en "utrygg" en i nærheten av dine barn må være ubeskrivelig. Stakkars uskyldige små.... det er mange som trenger en sterk voksen (som deg) som kjemper for seg. www.reddesmaa.no klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det er forferdelig når slik skjer! Godt dine små har trygge personer som de aller nærmeste rundt seg. Godt du har flere til å hjelpe å passe på. Jeg forstår ikke at det er mulig å ta livet av sin egen familie... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=525122 En ting er jo å være så nedfor at man tar livet av seg selv. Jeg synes det er rart at det ser ut til at det er økende tendenser til at man skal ta barna med seg. Dette bør det forskes på, ikke minst slik at barneværnet vet når skal høre på en bekymringsmelding.Og meglingskontorene vet når de skal trykke på alarmknappen. Kompliserte saker ja. Men en meget skremmende utvikling, som jeg håper man kan få bukt med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.