Gå til innhold

Nok en tragedie ...

Anbefalte innlegg

Gjest anonym-i-kveld
Skrevet

Det er veldig trist. Jeg tror kanskje at mannen var så deprimert at han trodde at han redda sønnen ved å drepe han. Da jeg mista et søsken var jeg så langt nede at jeg kunne ønske at barna mine aldri hadde blitt født fordi jeg følte at alt bare var vondt og at verden var et vondt sted å være.........Jeg kunne riktignok ikke ha funnet på å ta livet av barna mine.......heldigvis..

Gjest jeg velger også være anonym
Skrevet

Det er veldig trist. Jeg tror kanskje at mannen var så deprimert at han trodde at han redda sønnen ved å drepe han. Da jeg mista et søsken var jeg så langt nede at jeg kunne ønske at barna mine aldri hadde blitt født fordi jeg følte at alt bare var vondt og at verden var et vondt sted å være.........Jeg kunne riktignok ikke ha funnet på å ta livet av barna mine.......heldigvis..

har kjent samme følelsen selv...men sånt er jo ikke "lov" å si! og som du sier,det er forskjell mellom ønske og handling!

jeg er ikke en morder!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...