Gjest mandolina Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 ''Elevene lærer mere og bedre engelsk når de må skrive oppgavene, i stedet for bare å fylle ut noen rubrikker i en arbeidsbok.'' Det kan godt være, men klassen har hatt litt for lite engelsk i forhold til hva de skulle vært gjennom i 4.klasse. Selv læreren de har fått i engels mente at klassen har mer enn nok med å få gjort det som må gjøres uten å bruke så mye tid på avskrift. I matte og norsk ser derimot mer poenget. Da er det jo viktig å ta et løft for å få elevene opp på det nivået, de skal være i engelsk i forhold til klassetrinnet. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anka Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Da er det jo viktig å ta et løft for å få elevene opp på det nivået, de skal være i engelsk i forhold til klassetrinnet. Hilsen Ja, men det er ikke gjort i en jafs. Og det er tross alt viktig at ikke ungene faller av underveid fordi de ikke takler krava. Men nå er saken med engelkboka løst. Engelsklæreren hadde slått i bordet til rektor med at det ble for mye for de, og det hadde rektor forståelse for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg bruker sånne: http://bokbind.com/ Ikke akkurat disse, men samme type. Kjøpte dem hos NotaBene bokhandel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest genialt, men dyrt... Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg bruker sånne: http://bokbind.com/ Ikke akkurat disse, men samme type. Kjøpte dem hos NotaBene bokhandel. Genialt! Men kostet de på notabene også 50 kr pr stk? (kan fort bli MASSE penger av det når man har tre barn og fjortentusen bøker. Og én ting til: er de holdbare? (til mer enn én sesong?) ps. vet tråden er ett år gammel... men forsøker meg likevel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.