Anonym 82 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Da jenta mi var helt lita skulle jeg gi henne tran med sprøyte. Jeg skulle klemme ut en luftboble først, men sprøyta var litt treig, og så plutselig glapp den, og all tranen sprutet rett i kjøkkentaket:-( Flekken har jeg slitt med siden, og får den rakkern ikke bort! Må jeg male hele taket, eller har dere noen glupe ideer til hva jeg kan prøve først, for å bli kvitt flekken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jo lenger den sitter før du får fjernet den, jo vanskeligere er det å bli kvitt den dessverre. Har du prøvd Zalo? Gni rett på flekken og la det virke minst en halv time før du vasker godt etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jo lenger den sitter før du får fjernet den, jo vanskeligere er det å bli kvitt den dessverre. Har du prøvd Zalo? Gni rett på flekken og la det virke minst en halv time før du vasker godt etterpå. He, he...Tran i taket, den var ny... Prøv med Jif skurekrem, om ikkje det virker prøver du med mye Salmiak i ei bøtte med vann (tre runder), om ikkje det hjelper så kan du prøve med fuktig fille og masse bakepulver (tror det var det) og kraftig gnukking og gniing. Er flekken like galen, så kan du male taket... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klok kone Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Olje fjerner olje, så du kan prøve å smøre matolje på, så gnir du av med en fuktig klut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Jo lenger den sitter før du får fjernet den, jo vanskeligere er det å bli kvitt den dessverre. Har du prøvd Zalo? Gni rett på flekken og la det virke minst en halv time før du vasker godt etterpå. Hmm, da sliter vel jeg litt ja... Den har sittet der i ca 4 mnd nå! Nei, jeg har ikke prøvd Zalo! Skal prøve alt dere foreslår her jeg, før jeg maler, for vi malte nemlig i november! Takk for tips:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Olje fjerner olje, så du kan prøve å smøre matolje på, så gnir du av med en fuktig klut. Det høres jo logisk ut, og jeg har hørt det før. Dessuten har jeg brukt matolje i håret en gang, for å få ut en voks som ikke gikk ut med shampo. Men å gørre taket fult av olje? Hmm, det høres skummelt ut altså! Men på den annen side så er flekken så stor og skjemmende, at går den ikke bort, må jeg male taket likevel... Ok, jeg prøver det hvis ikke noe av det andre virker:-) Takk skal du ha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 He, he...Tran i taket, den var ny... Prøv med Jif skurekrem, om ikkje det virker prøver du med mye Salmiak i ei bøtte med vann (tre runder), om ikkje det hjelper så kan du prøve med fuktig fille og masse bakepulver (tror det var det) og kraftig gnukking og gniing. Er flekken like galen, så kan du male taket... He he, slapp du fantasien fullstendig løs her nå?! Eller innrømmer du å følge med på "Ekstrem rengjøring"? He he... Mener å ha hørt noe om det med bakepulver forresten... Vel, jeg får bare prøve:-) Takk skal du ha! Har forresten aldri hatt tran i taket før jeg heller nei, men det er mye rart man skal erfare når man plutselig får barn i hus:-) Her om dagen satt hun fast i en innebandyball... Ja ja, man får ta utfordringene som de kommer:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.