Gå til innhold

Snart julekalender-tråder nå, vel?

laban

Anbefalte innlegg

Siden det nå bare er 4 måneder til hele julekalenderen 2008 er ferdigåpnet, vil jeg gjerne opplyse om at årets NRK-kalender er Jul i Blåfjell, ifølge Dagbladet (se nederst i artikkelen):

http://www.kjendis.no/2008/08/07/542861.html

Og altså noen nye greier på lørdager for de som er litt større. Jeg elsker Are Kalvø, så hvis han er litt "seg selv" i den rollen, må jeg prøve å få junior hekta på den serien der.

Så dere som driver med sånt - i år er det Blåfjell-luer dere skal strikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dette lover godt for hele familien: Are Kalvø for mor og far, Tommy Sharif for guttungen og Blåfjell for jentungen.

Takk og pris at vi arvet en blånisselue nylig, så slipper jeg det maset. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL* Den omtenksomme laban som minner om at "nå må dere begynne å strikke julegaven" :) :)

Ja, det er sånn jeg er! * pusser glorien *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han insisterer på å ha blåfjell-lue, får han bruke den jeg strikket for noen år siden som han nektet å bruke dengangen....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Kanskje bestefar sine luer gjør samme nytten. De står på hodet hans som en blåfjellue. Den nederste kanten går akkurat til øvre kant av ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han insisterer på å ha blåfjell-lue, får han bruke den jeg strikket for noen år siden som han nektet å bruke dengangen....;-)

Våre gutter er litt hinsides både barneTV-kalender og Blåfjell-luer nå, vel?

Min fant ut her om dagen at han er "halvvoksen", i og med at han er halvveis til 18... Søsteren rundet denne viktige milepælen i forrige uke, så det har vært litt snakk om hva det innebærer og hvor "voksen" man egentlig er da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre gutter er litt hinsides både barneTV-kalender og Blåfjell-luer nå, vel?

Min fant ut her om dagen at han er "halvvoksen", i og med at han er halvveis til 18... Søsteren rundet denne viktige milepælen i forrige uke, så det har vært litt snakk om hva det innebærer og hvor "voksen" man egentlig er da.

Ja, han har ikke vist noen særlig interesse for kalenderprogrammene de siste årene, men det kan jo hende at Blåfjell av mer nostalgiske grunner kan fenge litt mer enn en helt ny serie:-)

Men lue er neppe noen höjdare uansett....

Men ellers er han ikke så opptatt av å være "stor". Dvs, det er greit nok å være "stor" når det gjelder slikt som hvilke filmer han får lov å se, at han vokser og blir høyere, at han kan farte rundt uten tilsyn hele tiden, har mobil osv osv. Men han vil helst ikke bli kalt for en "stor gutt" av meg, og jeg tror det er fordi det bærer bud om at den bekymringsløse barndommen er på hell.....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Mine er så store nå at for første gang siden nissene dukket opp så vil jeg tro at de ikke skal ha sånne luer. Hm... Kanskje jeg skal strikke noen til niesen og nevøen min isteden.......

Men Are Kalvø - det blir stas! Han er utrolig morsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... Ikke at jeg har noe imot å sette strikkepinnene i sving - heller tvert i mot - men jeg tror faktisk at jeg har klart det kunststykket å ha en som er for stor til å gå med nisselue, og en som er for liten til å bry seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...