sweetness Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Noen som ser på det nå? Jeg er rystet, provosert så inni..!! men mest av alt litt trist for at slike folk faktisk finnes.. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Jeg så på det og ble helt matt av de meningene de hadde. "Sjefspresten" likte ikke når han fikk noen kritiske spørsmål fra programlederen. De barna som ble stilt spørsmål visste ikke hva de demonstrerte for, de bare ramset opp fraser de hadde fått innprentet. Måtte le da den lille gutten fikk spørsmål om hva en "faglover" var. Kort og konsist svarte han lesbe. 0 Siter
sweetness Skrevet 25. august 2008 Forfatter Skrevet 25. august 2008 Jeg så på det og ble helt matt av de meningene de hadde. "Sjefspresten" likte ikke når han fikk noen kritiske spørsmål fra programlederen. De barna som ble stilt spørsmål visste ikke hva de demonstrerte for, de bare ramset opp fraser de hadde fått innprentet. Måtte le da den lille gutten fikk spørsmål om hva en "faglover" var. Kort og konsist svarte han lesbe. Ja, det var sjokkerende. Sjefspresten og i grunnen alle de andre gjemte seg fort bak "du kommer med så dumme spm" hele tiden når de ble presset til å svare noe. Men synes journalisten kunne vært enda tøffere. Han gav seg litt for fort etter min mening men han ble vel helt satt ut, stakkar. Synes det var helt forkastelig at ungene gikk der med plakater og så mye hat og styggord rundt seg i hverdagen sin. Som journalisten sa; det var i grunnen litt greit at de gav uttrykk for at de ikke skjønte hva de demonstrerte for egentlig. Er så skremmende at det kan finnes så mye hat,fordommer og uvitenhet i verden. 0 Siter
Gjest what have i missed? Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 hve er det jeg nå har gått glipp av?hva slags program var det?ser det er religion og seksualitet....men er vel nyskjerrig på resten.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.