cathlin Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Jeg bestilte meg en dyr og fancy hår-ting-tang fra GB, og når jeg åpner pakken så har den en veldig rar stikkkontakt. Det er to ganske store, avlange "stikkere" i metall og en tredje i plast. Hm. Den passer ikke i en vanlig stikkkontakt, liksom. What to do..? 0 Siter
Gjest jaddajadda Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 er ulike system i norge og england,har opplevd samme selv.men går an å kjøpe noe du legger i vanlig kontakt,med plass til denne(husker ikke helt hva det heter).spør hos en elektro-butikk 0 Siter
cathlin Skrevet 25. august 2008 Forfatter Skrevet 25. august 2008 er ulike system i norge og england,har opplevd samme selv.men går an å kjøpe noe du legger i vanlig kontakt,med plass til denne(husker ikke helt hva det heter).spør hos en elektro-butikk Aha. Hjertelig! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 er ulike system i norge og england,har opplevd samme selv.men går an å kjøpe noe du legger i vanlig kontakt,med plass til denne(husker ikke helt hva det heter).spør hos en elektro-butikk Nettadapter? Ellerno'... 0 Siter
AAA Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 er ulike system i norge og england,har opplevd samme selv.men går an å kjøpe noe du legger i vanlig kontakt,med plass til denne(husker ikke helt hva det heter).spør hos en elektro-butikk Det heter adapter. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Engelske stikk-kontakter er ikke lik norske, det trodde jeg faktisk de fleste visste. ) Adapter fås hos Clas Ohlsson og Elkjøp o.l. tenker jeg. 0 Siter
cathlin Skrevet 25. august 2008 Forfatter Skrevet 25. august 2008 Engelske stikk-kontakter er ikke lik norske, det trodde jeg faktisk de fleste visste. ) Adapter fås hos Clas Ohlsson og Elkjøp o.l. tenker jeg. Nå vet jeg det værtfall:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Nå vet jeg det værtfall:-) *Hihi* Har lært mye rart her inne jeg også! ) 0 Siter
cathlin Skrevet 25. august 2008 Forfatter Skrevet 25. august 2008 *Hihi* Har lært mye rart her inne jeg også! ) Kjekt med dol! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.