Margine Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Min 8 år gamle datter har et bryst som er ømt rundt brystvorten. Det brystet er også litt større enn det andre. Hva kan dette være? Det er vel for tidlig for begynnende pubertet. Hun er litt høyere enn snittet for alderen, men slank. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det kan vaere begynnende pubertet. Dattera mi har andre tegn pà at puberteten har begynt, hun er ogsà bare 8 àr, slank, og veldig hòy for alderen sin. Det er veldig tidlig, men ta henne med til legen, sà fàr de undersòkt henne. Det kan jo vaere noe helt annet som gjòr at hun har vondt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 høres veldig ut som begynnende pubertet for meg. Jeg synes det er tidlig. Jeg ville kontaktet lege for å få kartlagt om det bør bremses eller om det skal få gå sin gang. lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det høres ut som begynnende pubertet. Hos datteren min startet det iallefall akkurat slik. Hun var 10 år gammel da det begynte og er litt lavere og lettere enn snittet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kan det vel være Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg begynte å få så vidt pupper da jeg var ca. 8 år. Husker jeg var så flau da jeg så det, dro t-shirten ut for at de ikke skulle vises. Og hår nedentil fikk jeg da jeg var 9-10. Mensen fikk jeg imidlertid ikke før jeg var 12 1/2. Så det kan godt være puberteten i anmars ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det høres veldig ut som begynnende brystutvikling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.