Gå til innhold

Ømt bryst hos 8 åring

Margine

Anbefalte innlegg

Min 8 år gamle datter har et bryst som er ømt rundt brystvorten. Det brystet er også litt større enn det andre. Hva kan dette være? Det er vel for tidlig for begynnende pubertet. Hun er litt høyere enn snittet for alderen, men slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Angela26

Det kan vaere begynnende pubertet. Dattera mi har andre tegn pà at puberteten har begynt, hun er ogsà bare 8 àr, slank, og veldig hòy for alderen sin. Det er veldig tidlig, men ta henne med til legen, sà fàr de undersòkt henne. Det kan jo vaere noe helt annet som gjòr at hun har vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

høres veldig ut som begynnende pubertet for meg. Jeg synes det er tidlig. Jeg ville kontaktet lege for å få kartlagt om det bør bremses eller om det skal få gå sin gang. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som begynnende pubertet. Hos datteren min startet det iallefall akkurat slik. Hun var 10 år gammel da det begynte og er litt lavere og lettere enn snittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kan det vel være

Jeg begynte å få så vidt pupper da jeg var ca. 8 år. Husker jeg var så flau da jeg så det, dro t-shirten ut for at de ikke skulle vises. Og hår nedentil fikk jeg da jeg var 9-10. Mensen fikk jeg imidlertid ikke før jeg var 12 1/2.

Så det kan godt være puberteten i anmars ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...