ingoen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Måtte bare skrike ut at VI VENTER BARN NR. 3 ! Er ikke så veldig aktiv her inne på DOl, men henger her jevnt og trutt innimellom. Er svært ensomt å være i første trimester, har jo ingen å snakke med om graviditeten (mannen er ikke så overinteressert enda). Har termin 24.april, venter barn nr 3, og er i morgen 6 uker på vei! Merker at det er ganske annerledes denne gangen, tenker ikke på det 24 timer i døgnet, og har ikke sjans til å bekymre meg om alt som kan gå galt - livet er rett og slett for travelt! Innimellom glemmer jeg faktisk at jeg er gravid..hehe! Gleder meg til reisen videre - selv om fødsel nr 3 ikke er noe jeg ser på med glede i blikket. Ha en god kveld videre! Lykkelig klem fra en nygravert 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Åjda, så spennende. Gratulerer! Hvor gamle er storesøsknene? Håper alt går bra med dere alle, lykke til framover! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingoen Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Åjda, så spennende. Gratulerer! Hvor gamle er storesøsknene? Håper alt går bra med dere alle, lykke til framover! Tusen takk! De er 6 og 1 1/2 år. Det tok faktisk 3 år å få barn nr 2, og nå har vi vært uten prevansjon (fjernet spiralen) siden april - men vi har ikke prøvd aktivt - bare tatt det som det kom. Er så utrolig lykkelig for å ha fått en spire uten en lang og frustrerende prøveperiode først! Krysser fingrene for at dette går bra, har tidligere mistet i uke 12 og 16. Regner med at det bare var ren uflaks, og at dette skal gå knirkefritt! Er det flere her inne som venter nr 3? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Tusen takk! De er 6 og 1 1/2 år. Det tok faktisk 3 år å få barn nr 2, og nå har vi vært uten prevansjon (fjernet spiralen) siden april - men vi har ikke prøvd aktivt - bare tatt det som det kom. Er så utrolig lykkelig for å ha fått en spire uten en lang og frustrerende prøveperiode først! Krysser fingrene for at dette går bra, har tidligere mistet i uke 12 og 16. Regner med at det bare var ren uflaks, og at dette skal gå knirkefritt! Er det flere her inne som venter nr 3? ''Det tok faktisk 3 år å få barn nr 2.'' Jøss! Da tenker eg du var ganske stor på slutten...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingoen Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 ''Det tok faktisk 3 år å få barn nr 2.'' Jøss! Da tenker eg du var ganske stor på slutten...:-) Tja, sånn kroppslig sett var jeg vel ikke spesielt stor. Men lengselen var STOR, ja..! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Gratulerer din heldiggris! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Gratulerer masse! Og lykke til med alt :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Gratulerer og lykke til! Jeg har "vært med på" alle svangerskapene dine og krysser fingre og tær... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klok kone Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Gratulerer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 ''Det tok faktisk 3 år å få barn nr 2.'' Jøss! Da tenker eg du var ganske stor på slutten...:-) Hehehe.... verre enn et elefantsvangerskap det jo..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Gratulerer! Lykke til videre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 ''Det tok faktisk 3 år å få barn nr 2.'' Jøss! Da tenker eg du var ganske stor på slutten...:-) Hehe, sjønn du æ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hehe, sjønn du æ sKjønn skulle det stå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Gratulerer! Ønsker dere lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 GRATULERER!!! :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Gratulerer masse og lykke til med svangerskapet! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Så kjempekoselig!!! Gratulerer aller hjerteligst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Gratulerer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykkelig mamma til tre Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Gratulerer masse! Vi fikk nr 3 for snart 10 mndr siden, men jeg syns ikke det er lenge siden jeg var i første trimester Tiden går så fort - og som du sier, når det er det tredje svangerskapet har man ikke tid å fundere så mye over hvilken uke man er i (som jeg alltid hadde full kontroll på med nr 1....). Kos deg med magen og ikke glem å nyte de siste mnd som tobarnsmamma...... Og når det gjelder fødselen var min tredje den beste Lykke til!!! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.