Gå til innhold

JIPPII ! Vi venter barn !!

ingoen

Anbefalte innlegg

Måtte bare skrike ut at VI VENTER BARN NR. 3 !

Er ikke så veldig aktiv her inne på DOl, men henger her jevnt og trutt innimellom. Er svært ensomt å være i første trimester, har jo ingen å snakke med om graviditeten (mannen er ikke så overinteressert enda).

Har termin 24.april, venter barn nr 3, og er i morgen 6 uker på vei!

Merker at det er ganske annerledes denne gangen, tenker ikke på det 24 timer i døgnet, og har ikke sjans til å bekymre meg om alt som kan gå galt - livet er rett og slett for travelt! Innimellom glemmer jeg faktisk at jeg er gravid..hehe!

Gleder meg til reisen videre - selv om fødsel nr 3 ikke er noe jeg ser på med glede i blikket.

Ha en god kveld videre!

Lykkelig klem fra en nygravert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åjda, så spennende. Gratulerer! Hvor gamle er storesøsknene?

Håper alt går bra med dere alle, lykke til framover!

Tusen takk!

De er 6 og 1 1/2 år. Det tok faktisk 3 år å få barn nr 2, og nå har vi vært uten prevansjon (fjernet spiralen) siden april - men vi har ikke prøvd aktivt - bare tatt det som det kom. Er så utrolig lykkelig for å ha fått en spire uten en lang og frustrerende prøveperiode først!

Krysser fingrene for at dette går bra, har tidligere mistet i uke 12 og 16. Regner med at det bare var ren uflaks, og at dette skal gå knirkefritt!

Er det flere her inne som venter nr 3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

De er 6 og 1 1/2 år. Det tok faktisk 3 år å få barn nr 2, og nå har vi vært uten prevansjon (fjernet spiralen) siden april - men vi har ikke prøvd aktivt - bare tatt det som det kom. Er så utrolig lykkelig for å ha fått en spire uten en lang og frustrerende prøveperiode først!

Krysser fingrene for at dette går bra, har tidligere mistet i uke 12 og 16. Regner med at det bare var ren uflaks, og at dette skal gå knirkefritt!

Er det flere her inne som venter nr 3?

''Det tok faktisk 3 år å få barn nr 2.''

Jøss! Da tenker eg du var ganske stor på slutten...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, sånn kroppslig sett var jeg vel ikke spesielt stor. Men lengselen var STOR, ja..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe.... verre enn et elefantsvangerskap det jo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lykkelig mamma til tre

Gratulerer masse! Vi fikk nr 3 for snart 10 mndr siden, men jeg syns ikke det er lenge siden jeg var i første trimester ;)

Tiden går så fort - og som du sier, når det er det tredje svangerskapet har man ikke tid å fundere så mye over hvilken uke man er i (som jeg alltid hadde full kontroll på med nr 1....).

Kos deg med magen og ikke glem å nyte de siste mnd som tobarnsmamma......

Og når det gjelder fødselen var min tredje den beste :)

Lykke til!!!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...