Gå til innhold

hva ville dere betalt...

Anbefalte innlegg

Gjest usikker her jeg
Skrevet

....en venninnes søster for å klippe deg på fritiden? hun er frisørlærling, 1 år igjen..

Skrevet

Jeg betaler rundt 360,- hos utdannet, erfaren frisør for en stuss over hele så hun hadde kanskje fått 200,-. I salongen klipper lærlinger for halv pris.

Skrevet

Vet enkelte ikke betaler penger i slike sammenhenger, men heller ei flaske vin eller noe annet godt.

Mulig hun er for ung til det, men mange finner det lettere, enn å sette en fast pris på nope slikt.

Ellers så er det jo som Lillemus sier, vanlig at man betaler halv pris om en lærling gjør jobben i en salong.

Gjest liten løve
Skrevet

Jeg betaler rundt 360,- hos utdannet, erfaren frisør for en stuss over hele så hun hadde kanskje fått 200,-. I salongen klipper lærlinger for halv pris.

Jo, men i salongene bruker vell frisørene og se over..

Gjest mandolina
Skrevet

Jo, men i salongene bruker vell frisørene og se over..

Bare hvis lærlingen er i tvil om noe.

Hilsen

Gjest ingenting!
Skrevet

Ingenting om hun ikke forlanger det, hun får jo trening :)

Skrevet

hvertfall 100kr.. hun gjør det tross alt på fritiden sin. jeg blir frisørlærling nå og kommer nok sikkert til å si rundt 100kr.. spørs jo hvor langt ut i læretiden du er..

Men på jobb er det halv pris

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...