Gå til innhold

Blir det teit?

Anbefalte innlegg

Gjest oslojente222
Skrevet

Hei!

Har nettopp vært i utdrikningslag til en venninne og der hadde vi en sånn lek hvor alle skulle ha m seg en gave hver så skulle bruden gjette hvem det er fra, jeg bestilte da et pannebånd m navn på som jeg skulle gi men dette fikk jeg ikke i tide, så nå har jeg et pannebånd med navnet hennes på så jeg har tenkt på om jeg skal bestille et med navnet til mannen også og gi det te bryllupet, bare som en sånn litt morsom ekstra gave, går det an eller er det teit?

Skrevet

Jeg ville syntes det var kult om noen gjorde det til mitt bryllup. ;)

Skrevet

Pannebånd med navn? *host* Det kan til nød gå an i barnehagen...

Gjest oslojente222
Skrevet

Har du ikke sett de ekteparene som går rundt i make jakke og joggedress ol.. hehe =) Og det e isåfall bare som en ekstragave =)

Gjest oslojente222
Skrevet

Jeg ville syntes det var kult om noen gjorde det til mitt bryllup. ;)

Så bra =) synes det hadde vært litt artig jeg, man ser jo så mange ekstepar som går rundt i make jakke el treningsdress og slikt =)

Skrevet

Har du ikke sett de ekteparene som går rundt i make jakke og joggedress ol.. hehe =) Og det e isåfall bare som en ekstragave =)

*Hehe* Vi har ett og annet plagget som er like vi også (fjellsko og arbeidsbukser), men pannebånd med navn vil du aldri få seg meg med!!!

Gjest klok kone
Skrevet

De har sikkert en toastmaster. Snakk med ham og hør om du kan slippe til med en liten morsom tale. Så kan du fortelle et par morsomme historier om henne

- og om hvorfor de to trenger pannebånd. Kanskje har du en morsom historie om en gang de ikke fant hverandre igjen? Så kan du dele ut pannebåndene :)

Hvis ikke, så ville jeg spart pannebåndet til bursdagen hennes og gitt som ekstragave der.

Skrevet

Poenget er ikke om de kommer til å bruke det, men om det er en artig "gag" i bryllupet/utdrikningslaget.

Stiller vel sånn sett i samme kategori som Sputnik-truse! ;-)

Skrevet

Poenget er ikke om de kommer til å bruke det, men om det er en artig "gag" i bryllupet/utdrikningslaget.

Stiller vel sånn sett i samme kategori som Sputnik-truse! ;-)

''Poenget er ikke om de kommer til å bruke det, men om det er en artig "gag" i bryllupet/utdrikningslaget.''

Skjønte det, men jeg hadde ikke syntes det var spesielt moro. Tror jeg. Antagelig fordi sånne ting med navn på er noe av det mest ultraharry og idiotiske jeg vet.

Skrevet

''Poenget er ikke om de kommer til å bruke det, men om det er en artig "gag" i bryllupet/utdrikningslaget.''

Skjønte det, men jeg hadde ikke syntes det var spesielt moro. Tror jeg. Antagelig fordi sånne ting med navn på er noe av det mest ultraharry og idiotiske jeg vet.

Enig i det, men om det hadde blitt moro avhenger veldig av hvordan selve gaveoverrekkelsen er - hav man sier osv.

Skrevet

Svettebånd tiol bryllupsnatta? :) Synes det var en artig ide jeg..

Skrevet

...og navnet minsker faren for at de roper ut navnet på eventulle ekskjærester i "kampens hete"..... ;-) (men jeg ville ikke gjort et poeng av det i bryllupet da, he he)

Skrevet

''Svettebånd tiol bryllupsnatta? :)''

*Hehe* Hadde gaven blitt overrakt og fremstilt til det bruket så hadde det vært morsomt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...