Gjest oslojente222 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Hei! Har nettopp vært i utdrikningslag til en venninne og der hadde vi en sånn lek hvor alle skulle ha m seg en gave hver så skulle bruden gjette hvem det er fra, jeg bestilte da et pannebånd m navn på som jeg skulle gi men dette fikk jeg ikke i tide, så nå har jeg et pannebånd med navnet hennes på så jeg har tenkt på om jeg skal bestille et med navnet til mannen også og gi det te bryllupet, bare som en sånn litt morsom ekstra gave, går det an eller er det teit? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Jeg ville syntes det var kult om noen gjorde det til mitt bryllup. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Pannebånd med navn? *host* Det kan til nød gå an i barnehagen... 0 Siter
Gjest oslojente222 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Pannebånd med navn? *host* Det kan til nød gå an i barnehagen... Har du ikke sett de ekteparene som går rundt i make jakke og joggedress ol.. hehe =) Og det e isåfall bare som en ekstragave =) 0 Siter
Gjest oslojente222 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Jeg ville syntes det var kult om noen gjorde det til mitt bryllup. Så bra =) synes det hadde vært litt artig jeg, man ser jo så mange ekstepar som går rundt i make jakke el treningsdress og slikt =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Har du ikke sett de ekteparene som går rundt i make jakke og joggedress ol.. hehe =) Og det e isåfall bare som en ekstragave =) *Hehe* Vi har ett og annet plagget som er like vi også (fjellsko og arbeidsbukser), men pannebånd med navn vil du aldri få seg meg med!!! 0 Siter
Gjest klok kone Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 De har sikkert en toastmaster. Snakk med ham og hør om du kan slippe til med en liten morsom tale. Så kan du fortelle et par morsomme historier om henne - og om hvorfor de to trenger pannebånd. Kanskje har du en morsom historie om en gang de ikke fant hverandre igjen? Så kan du dele ut pannebåndene Hvis ikke, så ville jeg spart pannebåndet til bursdagen hennes og gitt som ekstragave der. 0 Siter
morsan Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Pannebånd med navn? *host* Det kan til nød gå an i barnehagen... Poenget er ikke om de kommer til å bruke det, men om det er en artig "gag" i bryllupet/utdrikningslaget. Stiller vel sånn sett i samme kategori som Sputnik-truse! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Poenget er ikke om de kommer til å bruke det, men om det er en artig "gag" i bryllupet/utdrikningslaget. Stiller vel sånn sett i samme kategori som Sputnik-truse! ;-) ''Poenget er ikke om de kommer til å bruke det, men om det er en artig "gag" i bryllupet/utdrikningslaget.'' Skjønte det, men jeg hadde ikke syntes det var spesielt moro. Tror jeg. Antagelig fordi sånne ting med navn på er noe av det mest ultraharry og idiotiske jeg vet. 0 Siter
morsan Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 ''Poenget er ikke om de kommer til å bruke det, men om det er en artig "gag" i bryllupet/utdrikningslaget.'' Skjønte det, men jeg hadde ikke syntes det var spesielt moro. Tror jeg. Antagelig fordi sånne ting med navn på er noe av det mest ultraharry og idiotiske jeg vet. Enig i det, men om det hadde blitt moro avhenger veldig av hvordan selve gaveoverrekkelsen er - hav man sier osv. 0 Siter
Spirello Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Svettebånd tiol bryllupsnatta? Synes det var en artig ide jeg.. 0 Siter
morsan Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Svettebånd tiol bryllupsnatta? Synes det var en artig ide jeg.. ...og navnet minsker faren for at de roper ut navnet på eventulle ekskjærester i "kampens hete"..... ;-) (men jeg ville ikke gjort et poeng av det i bryllupet da, he he) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Svettebånd tiol bryllupsnatta? Synes det var en artig ide jeg.. ''Svettebånd tiol bryllupsnatta? :)'' *Hehe* Hadde gaven blitt overrakt og fremstilt til det bruket så hadde det vært morsomt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.