Gjest babypupper? Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Da babyen min var få uker gammel merket jeg kuler i brystene hennes, nesten som hun hadde pupper. Moren min mente det var hormoner fra meg som gjorde det? Jeg ble jo bekymra men.. "puppene" forsvant de og nå er hun normal. Flere som har opplevd dette? Skjer det hos både gutter og jenter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dette er vanlig, og kan skje med både gutter og jenter. Babyen kan til og med få litt melk i brystvortene, og det kalles "heksemelk". Som du har erfart, går det over av seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Gav du babyen maltekstrakt? I en tråd her for litt siden så var det snakk om at malt kunne påvirke brystene..... (Mrx?) Men det kan selvsagt være hormoner også, jeg kan ikke uttale meg om det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babypupper? Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Gav du babyen maltekstrakt? I en tråd her for litt siden så var det snakk om at malt kunne påvirke brystene..... (Mrx?) Men det kan selvsagt være hormoner også, jeg kan ikke uttale meg om det. Nei jeg fullammet og gav ingenting annet i tillegg. Men det var vel en del hormonforandringer hos meg etter graviditeten og da gikk hormonene over til babyen. Dette skjedde før jeg begynte på p-piller så det var ikke pga p-pillene heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det er vanlig! Jenter kan t.om få minimens! Frøken her fikk det da hun var ett par dager gammel. Merkelig hva mors hormoner kan gjøre på disse babyene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babypupper? Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det er vanlig! Jenter kan t.om få minimens! Frøken her fikk det da hun var ett par dager gammel. Merkelig hva mors hormoner kan gjøre på disse babyene. Ja, babyen min fikk en liten slimete blødning da hun var et par dager gammel, jeg ble jo selvsagt redd, men dette var helt normalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Stemmer at det er hormonene dine. De kan også få kviser 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.