Gå til innhold

Tennisball på stang

Snikkersen

Anbefalte innlegg

Datteren min har ved et uhell ødelagt nabobarnets leke. Jeg vet ikke hva denne leken kalles, men det er en stang med en tennisball festet til seg med en tråd og en racket til.

Jeg tenkte at vi kunne erstatte den, men jeg vet ikke hvor jeg får kjøpt det eller hva det koster. Eller hva det heter....? Det ligner jo litt på smashball, men er med tennisball.

Har du sett det i en lekebutikk i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så lenge siden jeg så slike, men du bør nok raske på for sommerleker ryddes vel snart bort... Tror de fleste lekebutikker har dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lenge siden jeg så slike, men du bør nok raske på for sommerleker ryddes vel snart bort... Tror de fleste lekebutikker har dem.

Vi kjøpte en sånn på Plantasjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fantes i lekebutikkene før sommeren i alle fall, men hva de heter aner jeg ikke. Men om du forklarer det i butikken så vet de hva du er ute etter. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punky brewster

Vi kjøpte en slik på extra leker ifjor, vet heller ikke hva det heter , men de skjønner når du forklarer:) Førøvrig er de ikke så dyr heller, 50-70 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...