Tidl. Pippan Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei! 8 åringen min (jente) skal invitere hele klassen i bursdags selskap. Som jente mamma kjenner jeg at jeg er skikkelig dårlig på leker som kan engasjere guttene:-) Hva er spennende og hva liker de? Hvilke leker kan jeg legge opp til / premiering ? Guttene i klassen er stort sett veldig sjarmerende og søte, men tre timer kan fort bli lenge... Har dere noen tips eller gode erfaringer? Takker så mye på forhånd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Kan dere være utendørs? Tenker i retning av kattejakt / rebusløp? Gutter liker konkurranser og leker der man får røre på seg. F.eks. stafetter og andre leker der de deles inn i lag. Quiz kan også være populært. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidl. Pippan Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Kan dere være utendørs? Tenker i retning av kattejakt / rebusløp? Gutter liker konkurranser og leker der man får røre på seg. F.eks. stafetter og andre leker der de deles inn i lag. Quiz kan også være populært. Hei og takk for svar. Vi kan være ute hvis været tillater det. Har du forslag til Quiz? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei og takk for svar. Vi kan være ute hvis været tillater det. Har du forslag til Quiz? Det er vel enklest med noe tippekupong-aktig, slik at de slipper å skrive så mye. Altså med svar-alternativer. Blanding av typisk gutte- og jenteinteresser (sport, TV-serier, barnelitteratur...) og lokalkunnskap som rektors mellomnavn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Guttungen var akkurat i "OL-bursdag" og det var den morsomste bursdagen han noengang hadde vært i sa han. De hadde div OL-øvelser (lengde, spyd, stafett, høyde, luftgevær (!) etc), innmars og avslutningsseremoni og alle fikk sjokoladegullmedalje etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Kan dere være utendørs? Tenker i retning av kattejakt / rebusløp? Gutter liker konkurranser og leker der man får røre på seg. F.eks. stafetter og andre leker der de deles inn i lag. Quiz kan også være populært. ''Tenker i retning av kattejakt / rebusløp?'' Hvis ikke det var skattejakt du mente, lurer jeg på om det er Mr. Jekyll-varianten av laban som er ute her...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 ''Tenker i retning av kattejakt / rebusløp?'' Hvis ikke det var skattejakt du mente, lurer jeg på om det er Mr. Jekyll-varianten av laban som er ute her...? *knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg vil bare ønske deg lykke til! Dette hadde jeg aldri orket! Men det henger sammen med konfliktnivået i mine barns klasser, særlig jentene liker å lage intriger..... Synes ol ideen var fantastisk, men ser for meg at det krever mye plass..? Ellers er kviss populært! Men du; 3 timer er ikke det litt vel lenge? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Kan dere være utendørs? Tenker i retning av kattejakt / rebusløp? Gutter liker konkurranser og leker der man får røre på seg. F.eks. stafetter og andre leker der de deles inn i lag. Quiz kan også være populært. staaakaar pusen da, med en hel haug 8-åringer etter seg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 ''Tenker i retning av kattejakt / rebusløp?'' Hvis ikke det var skattejakt du mente, lurer jeg på om det er Mr. Jekyll-varianten av laban som er ute her...? Med det nicket er du vel ekstra obs. på slike skrivefeil...? :-) Det var nok skattejakt, ja. Selvom det sikkert hadde vært populært å jakte på eventuelle kjæledyr også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 staaakaar pusen da, med en hel haug 8-åringer etter seg ;-) Jeg er sikker på at det hadde blitt en minneverdig klassefest... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Med det nicket er du vel ekstra obs. på slike skrivefeil...? :-) Det var nok skattejakt, ja. Selvom det sikkert hadde vært populært å jakte på eventuelle kjæledyr også. Ja,- jeg følte meg litt truffet ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Negativ, kanskje det Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg vil bare ønske deg lykke til! Dette hadde jeg aldri orket! Men det henger sammen med konfliktnivået i mine barns klasser, særlig jentene liker å lage intriger..... Synes ol ideen var fantastisk, men ser for meg at det krever mye plass..? Ellers er kviss populært! Men du; 3 timer er ikke det litt vel lenge? Arrangerte en 8-årsdag for hele klassen for en stund tilbake og synes ikke at det var så veldig hyggelig akkurat da det er en del ufordragelige gutter i klassen så neste gang blir det kun jenter. Vi klarte ikke å finne på noe som fenget hele klassen. Selskapet vårt varte i to timer og det var ikke et sekund for lenge. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 staaakaar pusen da, med en hel haug 8-åringer etter seg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg ville gått for ideen GA kom med, noe for enhver smak. Tror det nytter lite med leker der en og en gjør noe og resten må være stille innendørs. De er i storform og skal gjerne tøffe seg litt og da blir det også høylydt Tre timer er lenge. Film dem mens de gjør lekene, så kan de sitte å se på seg selv (og skrattle) mens de spiser dessert eller hva det skulle være Lykke til og kos dere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.