Gå til innhold

Bedre enn sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ofte jeg hører folk si, når noe har vært fantastisk, at det var "bedre enn sex". Er det slik for dere at sex er liksom toppen av moro og nytelse? Jeg må innrømme at det er innmari mye som står høyere på listen min enn sex, selv om sexlivet mitt er helt i orden. Men f.eks nytt ukeblad, eller en pose med Pops eller en kopp kakao foran peisen er absolutt bedre enn sex. Hvordan er det med dere andre, er sex førstevalget når dere skal kose dere?

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• mrxx

4

• Jølsen

3

• damedamen

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hm... Vanskelig spørsmål i grunnen. Sex er noe av det deiligste jeg deler med kjæresten ja, men jeg kan helt klart kose meg fordervet med mange andre ting også. :o)

Tror aldri jeg har brukt det uttrykket forøvrig.

Skrevet

''en pose med Pops .... er absolutt bedre enn sex''

Passer bra med nicket gomle da! ;-)

For å være litt mer seriøs:

Det er ikke slik at sex alltid er førstevalget når jeg skal finne på noe moro eller koselig, og det vil jeg nok tro gjelder for de aller, aller fleste. Noen ganger er det sex man har lyst på, andre ganger er det f eks mat eller å sitte i sofaen og se en god film, eller dra på båttur eller tur i skogen eller skravle på telefonen med en venninne....

Man er jo et mer sammensatt vesen, og man har flere behov, men selv om jeg på et gitt tidspunkt har mer lyst på et godt måltid enn sex, så betyr ikke det at jeg isolert sett synes at det å spise godt er bedre enn sex.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er ikke slik at sex alltid er førstevalget når jeg skal finne på noe moro eller koselig, og det vil jeg nok tro gjelder for de aller, aller fleste. Noen ganger er det sex man har lyst på, andre ganger er det f eks mat eller å sitte i sofaen og se en god film, eller dra på båttur eller tur i skogen eller skravle på telefonen med en venninne....

Man er jo et mer sammensatt vesen, og man har flere behov, men selv om jeg på et gitt tidspunkt har mer lyst på et godt måltid enn sex, så betyr ikke det at jeg isolert sett synes at det å spise godt er bedre enn sex.

''selv om jeg på et gitt tidspunkt har mer lyst på et godt måltid enn sex, så betyr ikke det at jeg isolert sett synes at det å spise godt er bedre enn sex''

Well spoken :)

Skrevet

Sex er sex, men det finnes andre ting som kan sidestilles med det. Jeg bruker ikke ditt uttrykk, men kan finne på å si at det var en orgasmisk opplevelse ;) Helt feil, men noen forstår hva jeg mener :) Dette kan jeg si om eks, første båttur på forsommeren, det er deilig tilogmed med måkeskrikene ;) Eller når vi koser oss i boblebad, første dag av ferien i vogna, og møøe mer :)

Skrevet

Jeg synes isolert sett at mye er bedre enn sex :-) Men ettersom jeg ikke kan spise Pops hele tiden, så kan jeg jo ha litt sex innimellom også.

Nicket mitt er litt tilfeldig valgt, jeg har ikke tenkt på at jeg kanskje høres ut som en tjukk, matglad jente, hehe :-) For det er jeg absolutt ikke, men Pops er jeg glad i :-)

Skrevet

Jeg syns en kald boks med Cola er bedre enn sex.

Det holder jeg med deg i :-)

Skrevet

Det blir helt feil å sammenligne på den måten.

Hvis jeg er kåt, kan ikke sex erstattes med et nytt ukeblad eller en kopp kakao.

Skrevet

Jeg synes isolert sett at mye er bedre enn sex :-) Men ettersom jeg ikke kan spise Pops hele tiden, så kan jeg jo ha litt sex innimellom også.

Nicket mitt er litt tilfeldig valgt, jeg har ikke tenkt på at jeg kanskje høres ut som en tjukk, matglad jente, hehe :-) For det er jeg absolutt ikke, men Pops er jeg glad i :-)

(synes ikke 'gomle' høres tjukk ut, altså, det ble bare litt komisk sammentreff i denne tråden*S*)

Gjest Elextra
Skrevet

Alt til sin tid!

Ville aldri brukt betegnelsen "bedre enn sex" selv. Få ting, om noen, kommer opp mot god sex.

Gjest ViViola
Skrevet

Det blir helt feil å sammenligne på den måten.

Hvis jeg er kåt, kan ikke sex erstattes med et nytt ukeblad eller en kopp kakao.

Veldig bra sagt!

Skrevet

En ting er sikkert, jeg hadde aldri i verden byttet det du nevner der mot sex.

Det sexlivet der hørtes ikke så veldig spennende ut akkurat, hehe.

Skrevet

Hehe aldri i verden og jeg kunne syntes at en pose med pops eller en kopp kakao var bedre enn sex.

Det beste jeg gjør her i livet er å ha sex, sove og spise :-)

Men sex er best!

Skrevet

''Det sexlivet der hørtes ikke så veldig spennende ut akkurat, hehe.''

He he, nei, når sex blir danket ut av pops og cola, så kan det ikke ha vært noe særlig, nei;-)

Skrevet

Hvis jeg er kåt er sex det beste jeg kan kose meg ja, naturlig nok.. Ville aldri foretrukket det du skirver i stedet for sex. :)

En god runde i senga med kjekkasen min er nok det jeg foretrekker fremfor det meste ja :) Men kan kose meg med mye annet og.. Glass vin og musikk, eller en morsomt tv-program - men kan ikke sammenligne sånne ting med sex synes jeg.. Blir litt feil i hodet mitt.

Skrevet

Nå har jeg hatt sex flere ganger i uka i 20 år, så så veeldig spennende vil jeg ikke påstå at sex er nei, man har jo liksom vært igjennom det meste før, maaaange ganger..

Skrevet

Nå har jeg hatt sex flere ganger i uka i 20 år, så så veeldig spennende vil jeg ikke påstå at sex er nei, man har jo liksom vært igjennom det meste før, maaaange ganger..

Jeg synes fortsatt sexen er spennende selv etter over 30 år med samme kvinne:-)

Skrevet

Jeg synes fortsatt sexen er spennende selv etter over 30 år med samme kvinne:-)

Døh - du vet virkelig hva som går hjem her på DOL, hva?

Skrevet

...men har du ikke spist flere poser med pops før også? ;-) Uten at gleden ved å spise det ikke har avtatt?

Så da er det ikke selve gjentakelsen det er noe galt med, men selve sexen??

Skrevet

...men har du ikke spist flere poser med pops før også? ;-) Uten at gleden ved å spise det ikke har avtatt?

Så da er det ikke selve gjentakelsen det er noe galt med, men selve sexen??

Har spist mye Pops i en periode, og en annen lang periode spiste jeg seigmenner, så der går det jo an å variere litt mer da, når jeg blir lei bare bytter jeg til noe annet. Det kan man jo ikke gjøre med partneren da.. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...