Gå til innhold

Bedre enn sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spist mye Pops i en periode, og en annen lang periode spiste jeg seigmenner, så der går det jo an å variere litt mer da, når jeg blir lei bare bytter jeg til noe annet. Det kan man jo ikke gjøre med partneren da.. ;-)

Jo, det kan man! :-)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• mrxx

4

• Jølsen

3

• damedamen

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes fortsatt sexen er spennende selv etter over 30 år med samme kvinne:-)

*dåne*

Gjest førti, feit og ferdig
Skrevet

Har spist mye Pops i en periode, og en annen lang periode spiste jeg seigmenner, så der går det jo an å variere litt mer da, når jeg blir lei bare bytter jeg til noe annet. Det kan man jo ikke gjøre med partneren da.. ;-)

Tror heller jeg vil ha mannen min enn en seigmann jeg. Har jo aldri forsøkt da, men...

Skrevet

Jo, det kan man! :-)

Joa, men det blir jo litt ego når man har barn og ellers har det bra sammen da :-)

Skrevet

Døh - du vet virkelig hva som går hjem her på DOL, hva?

Næmen....

Skrevet

Joa, men det blir jo litt ego når man har barn og ellers har det bra sammen da :-)

Det var ikke det jeg mente. Jeg mente at du kan "variere og bytte til noe annet" med _samme_ partner.

Ikke minst kan man variere hva man tenker om saken. Du synes kanskje seigmenn blir litt kjedelig etter en lang stund og at pops derfor gir en kjærkommen avveksling, men etter en stund med pops smaker seigmenn minst like godt som det gjorde fra først av.

Er det da seigmennene som har hatt dårlig smak i mellomtiden, eller er det din _oppfatning_ av det som var litt negativ?

Helt sammenlignbart med sex blir det dog ikke, da seigmenn og pops bare er passive deltakere i nytelsen du har;-) Derfor er det selvsagt ikke bare opp til deg og din egen oppfatning av tingene som betyr noe, men også i aller høyeste grad innsatsen fra din sexpartner.

Skrevet

Det var ikke det jeg mente. Jeg mente at du kan "variere og bytte til noe annet" med _samme_ partner.

Ikke minst kan man variere hva man tenker om saken. Du synes kanskje seigmenn blir litt kjedelig etter en lang stund og at pops derfor gir en kjærkommen avveksling, men etter en stund med pops smaker seigmenn minst like godt som det gjorde fra først av.

Er det da seigmennene som har hatt dårlig smak i mellomtiden, eller er det din _oppfatning_ av det som var litt negativ?

Helt sammenlignbart med sex blir det dog ikke, da seigmenn og pops bare er passive deltakere i nytelsen du har;-) Derfor er det selvsagt ikke bare opp til deg og din egen oppfatning av tingene som betyr noe, men også i aller høyeste grad innsatsen fra din sexpartner.

Med godteri kan man bare sette seg ned og kose seg, sex er jobbing det. Man må være ren, pen og nybarbert og opplagt, og så er det en del jobbing og svetting, og til tider småvondt, og man bør helst se litt sexy ut, og så får man orgasme, og det er jo greit nok, men varer jo bare noen sekunder. Mye jobb for lite synes jeg. Takke meg til sofakroken med nytt ukeblad og smågodt da gitt :-)

Skrevet

Øhh.. En kopp kakao istedet for sex? Eller ukeblad?

Nei, sexen min er bedre enn det!

:0)

Skrevet

Med godteri kan man bare sette seg ned og kose seg, sex er jobbing det. Man må være ren, pen og nybarbert og opplagt, og så er det en del jobbing og svetting, og til tider småvondt, og man bør helst se litt sexy ut, og så får man orgasme, og det er jo greit nok, men varer jo bare noen sekunder. Mye jobb for lite synes jeg. Takke meg til sofakroken med nytt ukeblad og smågodt da gitt :-)

OK, da har vi ikke samme erfaring, verken om sex eller ukeblader! ;-) Sistnevnte leser jeg fint lite av....;-)

Skrevet

Øhh.. En kopp kakao istedet for sex? Eller ukeblad?

Nei, sexen min er bedre enn det!

:0)

Så lenge du ikke leser i ukebladet mens du gjør det så, eller drikker kakao mens du vurderer å pusse opp badet!

Skrevet

Så lenge du ikke leser i ukebladet mens du gjør det så, eller drikker kakao mens du vurderer å pusse opp badet!

*LOL*

Ikke sant! Herregud så trist...

Skrevet

*LOL*

Ikke sant! Herregud så trist...

Du får vente til freddan!

Så gå rundt med bakeforkle og ovnsvotter resten av dagen og planlegge totalrenovering!

Gjest Ei nonne?
Skrevet

Har ikke hatt sex på flere år,det beste jeg vet er å ligge i et varmt skumbad men vi har ikke badekar : (

Skrevet

Så gå rundt med bakeforkle og ovnsvotter resten av dagen og planlegge totalrenovering!

Hihi, ikke bare bare! ;0)

Skrevet

''Du får vente til freddan!''

Fint du kommer med kyskhetsråd slik at mora2 unngår å bli like livat på sexfronten som visse andre du driver og svarer her inne.....;-)

Skrevet

''Du får vente til freddan!''

Fint du kommer med kyskhetsråd slik at mora2 unngår å bli like livat på sexfronten som visse andre du driver og svarer her inne.....;-)

Øhh...

Skrevet

Øhh...

Jølsen liker ikke at alle på DOL driver og har seg - da blir de lett sett på som løsaktige.

Skrevet

Jølsen liker ikke at alle på DOL driver og har seg - da blir de lett sett på som løsaktige.

Da er det jo godt jeg bare har sex et par ganger i mnd..

*Puster lettet ut*

;0)

Skrevet

Synes du virkelig at en kopp kakao er bedre enn sex? Guri malla, du må enten ha litt kjedelig sex eller lage SKIKKELIG god kakao. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...