Gå til innhold

Bedre enn sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du virkelig at en kopp kakao er bedre enn sex? Guri malla, du må enten ha litt kjedelig sex eller lage SKIKKELIG god kakao. ;o)

''eller lage SKIKKELIG god kakao. ;o)''

Hmmmmm..... det alternativet tenkte jeg ikke på! ;-)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• mrxx

4

• Jølsen

3

• damedamen

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''eller lage SKIKKELIG god kakao. ;o)''

Hmmmmm..... det alternativet tenkte jeg ikke på! ;-)

Den kakaoen skulle jeg gjerne smakt, for å si det sånn.

Skrevet

Den kakaoen skulle jeg gjerne smakt, for å si det sånn.

Enig! :-) Det burde være mye penger å tjene på å sette den i salg! :-)

Skrevet

Har ikke hatt sex på flere år,det beste jeg vet er å ligge i et varmt skumbad men vi har ikke badekar : (

hehe, håper dette var sagt for morro skyld :)

Skrevet

Med godteri kan man bare sette seg ned og kose seg, sex er jobbing det. Man må være ren, pen og nybarbert og opplagt, og så er det en del jobbing og svetting, og til tider småvondt, og man bør helst se litt sexy ut, og så får man orgasme, og det er jo greit nok, men varer jo bare noen sekunder. Mye jobb for lite synes jeg. Takke meg til sofakroken med nytt ukeblad og smågodt da gitt :-)

hehe :) liker stemningen i det du skriver :)

Skrevet

(synes ikke 'gomle' høres tjukk ut, altså, det ble bare litt komisk sammentreff i denne tråden*S*)

samme tenkte jeg - hehe, artig :)

Gjest Klaudia
Skrevet

Med godteri kan man bare sette seg ned og kose seg, sex er jobbing det. Man må være ren, pen og nybarbert og opplagt, og så er det en del jobbing og svetting, og til tider småvondt, og man bør helst se litt sexy ut, og så får man orgasme, og det er jo greit nok, men varer jo bare noen sekunder. Mye jobb for lite synes jeg. Takke meg til sofakroken med nytt ukeblad og smågodt da gitt :-)

Så enig, så enig. Sjokolade er større nytelse enn sex. Sex er også bra, men som du sier så er det også fort mye styr og til tider også nokså anstrengende. Sjokolade og ukeblad derimot kan vi kose deg med i ro og mak uten å tenke på noe annet enn oss selv og smaksløkene våre;-)

Har forøvrig selv et aktivt (nesten daglig) sexliv og har prøvd "det meste". Blir aldri lei av sex, men med sjokolade er det noe helt annet. Mens jeg som regel har sex hver dag, kan jeg ikke nyte sjokolade hver dag. Det er også begrenset hvor ofte og hvor mange ukeblader jeg kan unne meg.

Tror i det hele tatt at de her inne som IKKE kan skjønne at sjokolade kan være bedre enn sex, har veldig lite sex. Det er jo forståelig at man vil ha mer av det man ikke kan få for ofte;-)

Skrevet

Så enig, så enig. Sjokolade er større nytelse enn sex. Sex er også bra, men som du sier så er det også fort mye styr og til tider også nokså anstrengende. Sjokolade og ukeblad derimot kan vi kose deg med i ro og mak uten å tenke på noe annet enn oss selv og smaksløkene våre;-)

Har forøvrig selv et aktivt (nesten daglig) sexliv og har prøvd "det meste". Blir aldri lei av sex, men med sjokolade er det noe helt annet. Mens jeg som regel har sex hver dag, kan jeg ikke nyte sjokolade hver dag. Det er også begrenset hvor ofte og hvor mange ukeblader jeg kan unne meg.

Tror i det hele tatt at de her inne som IKKE kan skjønne at sjokolade kan være bedre enn sex, har veldig lite sex. Det er jo forståelig at man vil ha mer av det man ikke kan få for ofte;-)

hehe :-)

Skrevet

Du har egentlig et godt poeng her. Jeg har hatt fri tilgang på menn siden jeg var 17 (har alltid vært i et forhold), mens sjokolade må man, som du sier, posjonere ut litt. Har ikke tenkt på det sånn før :-)

Gjest Klaudia
Skrevet

Du har egentlig et godt poeng her. Jeg har hatt fri tilgang på menn siden jeg var 17 (har alltid vært i et forhold), mens sjokolade må man, som du sier, posjonere ut litt. Har ikke tenkt på det sånn før :-)

Det er også veldig inn i tiden (særlig blant kvinner) å gi inntrykk av å være opptatt av sex og klar for sex når som helst og hvor som helst. Det er nok også her uttrykket "bedre enn sex" stammer fra.

I dag er det nesten ingenting som har med sex å gjøre som er tabu lengre. Det som er tabu er å si at en foretrekker andre ting fremfor sex (Noe de fleste svarene i innlegget ditt bla avslører;-)

Skrevet

Jeg kan tenke meg at en lottogevinst på 10 millioner er bedre enn sex, men et ukeblad??? Hm.

Skrevet

Jølsen liker ikke at alle på DOL driver og har seg - da blir de lett sett på som løsaktige.

Vel, mora2 er ikke en billig hore slik et par andre her inne er. Det er stor forskjell.

Skrevet

Jeg kan tenke meg at en lottogevinst på 10 millioner er bedre enn sex, men et ukeblad??? Hm.

Det er jo liksom ikke selve ukebladet som er bedre enn sex da (jo, kanskje det også når jeg tenker meg om..), men denne følelsen når man kan sette seg ned i godstolen med et helt nytt blad, eller en spennende bok for den saks skyld. Kanskje med en glass brus, eller fyr i peisen. Da koser jeg meg mer enn når jeg har sex :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...