Gjest lookfantastic Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Nå har jeg sendt min første bestilling .... noen som vet om det går kjapt ? Bestillingen min kom på 285,- inkl. frakt, blir nok litt tollutgifter i tillegg da 0 Siter
Gjest klaraklic Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 alt over 200 kr blir toll på. 0 Siter
Gjest handlermye pånettet Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Hvis vareverdien er under 200 kr er det tollfritt.Frakt teller ikke i de 200 kr.Går raskt, ja. 0 Siter
Gjest lookfantastic Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Hvis vareverdien er under 200 kr er det tollfritt.Frakt teller ikke i de 200 kr.Går raskt, ja. Varen jeg kjøpte kommer på ca 228,- NOK, hvordan betaler jeg tollen ? Er det da pakken kommer i oppkrav på tollbeløpet ? Er det lookfantastic eller er det straberrynet som betaler tilbake tollen til oss nordmenn ? Ikket det at det blir mange kronene på meg denne gangen , men hvis jeg handler en annen gang, og handler masse ... ? 0 Siter
fresja Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Varen jeg kjøpte kommer på ca 228,- NOK, hvordan betaler jeg tollen ? Er det da pakken kommer i oppkrav på tollbeløpet ? Er det lookfantastic eller er det straberrynet som betaler tilbake tollen til oss nordmenn ? Ikket det at det blir mange kronene på meg denne gangen , men hvis jeg handler en annen gang, og handler masse ... ? Jeg antar du må betale evt toll + 25% moms av hele beløpet inkl frakt og moms. Kanskje kommer gebyr for selve fortollingen i tillegg. Jeg unngår stort sett private kjøp fra utlandet, for de kan bli dyrt til slutt. 0 Siter
Gjest det var jo ikke stort Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Jeg antar du må betale evt toll + 25% moms av hele beløpet inkl frakt og moms. Kanskje kommer gebyr for selve fortollingen i tillegg. Jeg unngår stort sett private kjøp fra utlandet, for de kan bli dyrt til slutt. hmmmmm er noe usikker på akkurat det der, ei venninne av meg bestilte tre par crocs (ca 180 pr par) fra taylorshoes, for å få de ut fra posten måtte hun betale 125,-, det var visst tollen hun betalte da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.