Gå til innhold

lookfantastic.com

Anbefalte innlegg

Gjest lookfantastic
Skrevet

Nå har jeg sendt min første bestilling .... noen som vet om det går kjapt ?

Bestillingen min kom på 285,- inkl. frakt, blir nok litt tollutgifter i tillegg da :)

Gjest handlermye pånettet
Skrevet

Hvis vareverdien er under 200 kr er det tollfritt.Frakt teller ikke i de 200 kr.Går raskt, ja.

Gjest lookfantastic
Skrevet

Hvis vareverdien er under 200 kr er det tollfritt.Frakt teller ikke i de 200 kr.Går raskt, ja.

Varen jeg kjøpte kommer på ca 228,- NOK, hvordan betaler jeg tollen ?

Er det da pakken kommer i oppkrav på tollbeløpet ?

Er det lookfantastic eller er det straberrynet som betaler tilbake tollen til oss nordmenn ? Ikket det at det blir mange kronene på meg denne gangen :), men hvis jeg handler en annen gang, og handler masse ... ?

Skrevet

Varen jeg kjøpte kommer på ca 228,- NOK, hvordan betaler jeg tollen ?

Er det da pakken kommer i oppkrav på tollbeløpet ?

Er det lookfantastic eller er det straberrynet som betaler tilbake tollen til oss nordmenn ? Ikket det at det blir mange kronene på meg denne gangen :), men hvis jeg handler en annen gang, og handler masse ... ?

Jeg antar du må betale evt toll + 25% moms av hele beløpet inkl frakt og moms. Kanskje kommer gebyr for selve fortollingen i tillegg.

Jeg unngår stort sett private kjøp fra utlandet, for de kan bli dyrt til slutt.

Gjest det var jo ikke stort
Skrevet

Jeg antar du må betale evt toll + 25% moms av hele beløpet inkl frakt og moms. Kanskje kommer gebyr for selve fortollingen i tillegg.

Jeg unngår stort sett private kjøp fra utlandet, for de kan bli dyrt til slutt.

hmmmmm er noe usikker på akkurat det der, ei venninne av meg bestilte tre par crocs (ca 180 pr par) fra taylorshoes, for å få de ut fra posten måtte hun betale 125,-, det var visst tollen hun betalte da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...