Gå til innhold

en ny trend

Anbefalte innlegg

Skrevet

En glitrende mulighet for meg til å gi inntrykk av at jeg har en mer snerten rumpe enn jeg har! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

De var jo ganske festlige, da! Men kansje mest som gave til andre? ;)

Pussig hvordan slike linker blir farsotter - har fått den flere ganger på mail i løpet av siste ukene og nå her :P

Skrevet

Venter på at det skal komme en tenåringsbukse med sagge-trykk :-)

Skrevet

Stilig, dette håper jeg virkelig blir mote:-)

Man skal aldri si aldri.

Jeg husker at slengbukser gikk av moten i slutten av 70-tallet. Da sa vi at vi aldri kom til å bruke bukser uten sleng. Nå har jeg brukt bukser uten sleng i de siste 30 år:-)

Skrevet

Stilig, dette håper jeg virkelig blir mote:-)

Man skal aldri si aldri.

Jeg husker at slengbukser gikk av moten i slutten av 70-tallet. Da sa vi at vi aldri kom til å bruke bukser uten sleng. Nå har jeg brukt bukser uten sleng i de siste 30 år:-)

Men det er litt forskjell på dette og slengbukser da ;-)

Skrevet

Men det er litt forskjell på dette og slengbukser da ;-)

Hehe, joda, et er sant det.

Skrevet

Haha, huff tør ikke tenke på hvor mange kollisjoner der ville blitt :)

Gjest ughabugha
Skrevet

Tror nok bildene bare er manipulert hehe, men om det er ekte - nei ellers takk om jeg vil følge den moten :)

Hva syns du om rumpebhn da RH skal den kalles hehe

syns det ser teit ut at rumpeballene stikker ut... hvorfor ikke dekke dem og? Greit nok at trusa er under klærne, men likevel.

Skrevet

*LOL*

Dette blir vel bare neda en god grunn til at kvinner legger opp til voldtekt selv... ;0)

Lureri av mannen da..

Skrevet

*LOL*

Dette blir vel bare neda en god grunn til at kvinner legger opp til voldtekt selv... ;0)

Lureri av mannen da..

He he! "Komme da sauen, kom kom!" Nei, du sier noe!

Gjest verre og verre
Skrevet

Følg heller rettskrivingsreglene. Moteinteressert er ikke oppdelt.

Skrevet

Følg heller rettskrivingsreglene. Moteinteressert er ikke oppdelt.

Ja det har du rett i

Skrevet

Kommer definitivt ikke til å iføre meg sånne plagg!

Har sannsynligvis sagt det samme før, men har diltet etter når alle andre har brukt noe et års tid...

Skrevet

Ha, ha, ha!!! Utrolig morsomt :D

Jeg kunne vært troende til å hatt et slikt, bare på tull :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...