Gjest Bergansbergenser Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Bruker Bergansjakker å komme på salg på et eller annet tidspunkt? Jeg har så lyst på en spesiell jakke som jeg har sett meg ut, men synes prisen er veldig stiv. Og bruker Bergansjakker å være verdt prisen? Holder de LENGE? Hva betaler man for egentlig? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Jepp, de pleier komme på salg etter sesongen. Men utvalget er jo deretter.... Det er en jakke du kan ha i mange år, om du behandler den riktig. Og kjøper en nøytral farge.. :0) 0 Siter
Gjest Bergansbergenser Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Jepp, de pleier komme på salg etter sesongen. Men utvalget er jo deretter.... Det er en jakke du kan ha i mange år, om du behandler den riktig. Og kjøper en nøytral farge.. :0) Ok, takk for svar. Hva mener du med "etter sesongen"? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Ok, takk for svar. Hva mener du med "etter sesongen"? Sikkert noen som er på salg nå, etter sommer sesongen. Men enda flere etter vinteren. Ny kolleksjon hvert år :0) 0 Siter
Gjest flere sesonger Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Sikkert noen som er på salg nå, etter sommer sesongen. Men enda flere etter vinteren. Ny kolleksjon hvert år :0) De har vel flere sesonger .... tenker på at de pleier komme med en ny kolleksjon når 71' nord starter opp igjen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Sikkert noen som er på salg nå, etter sommer sesongen. Men enda flere etter vinteren. Ny kolleksjon hvert år :0) Sjekk meldinger! Veldig viktig! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 De har vel flere sesonger .... tenker på at de pleier komme med en ny kolleksjon når 71' nord starter opp igjen. Ja, det er godt mulig :0) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Jeg er veldig fornøyd med mine bergansjakke. Enig i at det er dyrt men det er virkelig en jakke man kan ha i mange år. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Hvilken jakke, da? De kommer jo med nye kolleksjoner et par ganger i året, så noe må da komme på salg. Bergans har Dermizax (det er vel sikkert nesten som Gore-tex?) m/Recco. Jeg kjenner flere som er fornøyde med kvaliteten på jakkene, men de blir dritlei av fargene etter kort tid. Kjøp nøytralt, så har du jakken leeenge! Jeg har kjøpt meg en Haglöfjakke, svart innsvinget damemodell, Gore-tex. Megafornøyd så langt 0 Siter
Tralla Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Her har sport 1 kjedene innimellom 20% på alle jakker fra bergans. Særlig hvis det er noen spesielle "dager" i byen. Sparer litt på det, for de er dyre, men vel verdt det synes jeg. De holder seg i mange år. Jeg har hatt en fra norrøna i mange år og en tynnere fra bergans nå i et år. Bruker begge mye. Velg nøytrale farger, så blir du heller ikke lei dem like fort. Jeg bruker de til alt mulig. På fjellturer og skiturer, og når det er litt ruskevær når jeg skal til byen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.