Gå til innhold

Uføregrad - få igjen på forsikringen??

Anbefalte innlegg

Gjest Skadet i ferien
Skrevet

Jeg ble utsatt for en ulykke i utlandet, og har nå diverse skader jeg skal trene opp igjen. Om resultatet blir helt bra, vet vi ikke. Her er en del ødelagte sener og nerver. Men, så sies det at jeg må snakke med legen om "uføregrad", og dette har ingenting med uføretrygd å gjøre visst nok. Jeg har tenkt å begynne i 100 % jobb igjen ganske snart, da min jobb blir lagt godt tilrette for meg. Men denne uføregraden er visst en vurdering av skaden fra 1-100 %, hvor jeg skal få utbetalt av forsikringen deretter. Snakket med legen min i dag, men han visste ikke hva dette er.

Noen her som har erfaring med skader og utbetaling av uføregrad??? Ellers sloss vi nå for å få det materielle tapet utbetalt da, og her må vi sloss for hver en krone. Fy søren, forsikringsselskaper er fine så lenge vi slipper å bruke dem....

Skrevet

Du har dårlig erfaring allerede med å få igjen for materielle åpenbare skader.

For å si det som det er så vil forsikringsselskapet gjøre hva de kan for å motbevise at skadene dine skyldes denne ulykken!

Var i en trafikkulykke for snart 10 år siden, det gikk forsåvidt bra med meg, det var værre med slektingene mine som var i bilen bak. De sliter fortsatt stort i hverdagen og er 100% arbeidsuføre, i tillegg har det vært en 10 år lang kamp med forsikringsselskapet som fortsatt på langt nær er over!

Så skaff en god advokat som er spesialist på akkurat den type ulykke og skader du har vært utsatt for!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...