jubalong70 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 I går ettermiddag når jeg hentet minstemann, fikk jeg snakke med de to assistentene på avdelingen. De var fullstendig uenig med den nye ped.leder om å sette på bleier på gutten. Ja, hvis det ble flere bæsjer på gulvet, så måtte man gjøre noe slikt, men var det bare uhell i buksene, så mente de begge at det var helt normalt. I følge deres erfaring (de har begge jobbet 20 år i samme barnehagen), er det gjerne slik med guttene - at de blir tørre, og så får uhell igjen. Og det kommer gjerne når det skjer en endring i livssituasjonen (som å begynne på ny avdeling). De mente å belønne med klistremerker også i barnehagen kanskje kunne være en vei å gå - siden minsten er veldig glad i klistremerker. De mente også at det ikke var unormalt at det kunne ta noen uker før det gikk seg til. Jeg kan ikke få sagt hvor lettet jeg ble. Det er akkurat slik jeg tenker også. Så da ble vi enige om å ikke ta på ham bleien igjen, men at de skal være ekstra nøye med å følge ham ofte på do og å være ekstra positiv når han bæsjer på potta eller do. Vi er også enige om ikke å ha for mye fokus på det, siden det nok heller ikke er så veldig koselig for han som gjerne vil, men glemmer seg. Så nå er jeg kjempeglad og 1000 kg lettere enn jeg var i helgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Så flott! Høres ut som en utmerket løsning. ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Så flott da! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det var gledelig å lese! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.